Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna
RejestracjaSzukajFAQU篡tkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dziennik Sn闚 by tom
Id do strony Poprzedni  1, 2
 
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Relacje / Dzienniki Zobacz poprzedni temat
Zobacz nast瘼ny temat
Dziennik Sn闚 by tom
Autor Wiadomo嗆
Johny
Senny Podr騜nik


Do陰czy: 05 Maj 2006
Posty: 2562
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 134 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
No, to mamy dow鏚, 瞠 niekt鏎e do鈍iadczenia OOBE mog p造nnie stawa si nie鈍iadomymi snami. Nie spodziewa豚ym si. :)


Post zosta pochwalony 0 razy
Wto 19:02, 09 Pa 2007 Zobacz profil autora
tom



Do陰czy: 21 Gru 2006
Posty: 247
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Gliwice okolice

Post
ano Smile dok豉dnie. Mo積a by rzec, 瞠 zaistnia這 tak jakby sp造cenie fazy ;p


Post zosta pochwalony 0 razy
Wto 19:16, 09 Pa 2007 Zobacz profil autora
tom



Do陰czy: 21 Gru 2006
Posty: 247
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Gliwice okolice

Post
Sawanna i indianka

Ide przez jaki las za babci mojego kolegi. Po chwili orientuje sie, 瞠 to ju by這 - chyba mi sie drugi raz 郾i這 tej nocy. A wi璚 to sen. Patrze...las a z drugiej strony wzg鏎ze...m闚ie sobie 瞠 za wzg鏎zem bedzie polana. Ide, pi瘯ny wsch鏚 s這鎍a i zwierz皻a, og鏊nie taka sawanna Wink Przygl康a貫m sie temu pi瘯nu przez chwile, ale po chwili zwierz皻a wyolbrzymia造 sie wi璚 je ola貫m. Chce wezwa jakiego szamana-mentalnie. Podbiega ko, m闚ie mu 瞠 nie teraz -chodzi這 o przeja盥磬. Zza drzewa wysz豉 smuk豉 Indianka:) z rado軼i do niej podbieg貫m i m闚ie : Witam szamanko. Ona na to z pogodnym akcentem pe軟ym powagi : milcz i chod... wsiedli鄉y na konia i pojechali鄉y do jej mieszkania na drzewie w lesie. [Tu niestety poch這ni皻y scenariuszem umys逝 powoli zatracam 鈍iadomos澕 Robi mi jaki wywar, m闚i 瞠 szaman kaza bym to wypi najpierw. Sk豉d: co z krokodyla, ludzkie palce, i co tam jeszcze. Wygl康a這 apetycznie, jak gulasz:D [Tutaj ca趾owity brak 鈍iadomo軼i] Idziemy ogl康a Tv, program o teksturach w grach na telefony kom鏎kowe ;p

Pragn zaznaczy 瞠 sen ten mia貫m ko這 23.30-24. Po這篡貫m sie spa ko這 21, o 23 dosta貫m esa, przeczyta貫m, odpisa貫m i poszed貫m spa. Pi璚 minut p騧niej kolejny es, przeczyta貫m odpisa貫m i poszed貫m spa.. i tak pare razy. Wyszed z tego przerywany sen Wink nie by這 鈍iadomego wej軼ia jednak pewnie mia這 to wielkie znaczenie w odzyskaniu 鈍iadomosci po zaledwie 3h snu:)

PAX


Post zosta pochwalony 0 razy
Nie 16:17, 25 Lis 2007 Zobacz profil autora
tom



Do陰czy: 21 Gru 2006
Posty: 247
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Gliwice okolice

Post
Wyrwany kibel i zio這

Wstaje rano, jest sobota, mam i嗆 sprz徠a co przy ko軼iele. Ide do kibla- zaj皻y. Schodze po schodach do drugiego. Otwieram drzwi, mam na sobie moje nowe br您owe sztruksy:D patrze, co jest? gdzie kibel? jest tylko dziura z odp造wu. Co tu nie gra. To jest sen? hmm... chyba nie, patrze na d這nie, a m鎩 ma造 palec z prawej r瘯i ma zaledwie 2cm. Pierwszy raz pojawi這 mi sie odkszta販enie d這ni. A wi璚 郾ie - wk豉dam d這 w 軼iane. Wylatuje przez okno na podw鏎ko, jednak l康uje bo jest co nie tak z obrazem, jest zamazany, mglisty. Gdy poczu貫m grunt pod nogami obraz sie wyostrzy. Dobra, szukamy kogo z kim m鏬豚ym pogada. Halooo!! jest tu kto? o, moja s御iadka. Podbijam do niej, witam sie i pytam co mo瞠 mi ciekawego powiedzie. Ona odpowiada 瞠 nic, bo prawie wcale mnie nie zna. Pytam jak to? a ona na to 瞠 to tak jak ze mn w stosunku do niej. No racja, niby s御iadka a wiem tylko jak ma na nazwisko. Siadamy, by貫m ciekaw jak zadzia豉 marihuana w 郾ie. Si璕am do kieszeni po szluga. Jest, ale malutki strasznie;/ wyci庵am jeszcze jednego... zn闚 malutki. Wkurzy貫m sie, si璕n掖em po kartke A4 i zwin掖em w rulon. No teraz mamy jointa jak ja pierdole xD wyci庵am zapalniczke, daje wielki p這mie, przytrzymuje przy ko鎍u jointa i sie zaci庵am, i p這mie mi wlaz do gard豉. Odchrz彗n掖em i ola貫m zio這. Wsta貫m, i zacz掖em sie zastanawia jak ja teraz le瞠, jak jestem u這穎ny... momentalnie wr鏂i貫m 鈍iadomosci do cia豉 ;p

PAX


Post zosta pochwalony 0 razy
Nie 16:26, 25 Lis 2007 Zobacz profil autora
tom



Do陰czy: 21 Gru 2006
Posty: 247
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Gliwice okolice

Post
Pami耩 zawiod豉 wi璚 og鏊nie s豉bo zapami皻any sen;/
Nie wiem jak odzyska貫m 鈍iadomo嗆. Jestem w jakiej dolinie otoczonej g鏎ami, pokrytymi zieleni. Jestem w jakiej wiosce, wszyscy tu maj namioty koloru wyblak貫j czerni. Widze kolesia ko這 50tki. Wiem 瞠 jest nauczycielem. Chc帷 wynie嗆 co ciekawego ze snu, chcia貫m z nim pogada. On rzek 瞠 mam wbiec na g鏎e. Ogl康aj帷 przepi瘯ne widoki oraz skupiaj帷 sie na tym by 郾i i sie nie budzi zacz掖em biec w g鏎e. Stopy mnie strasznie bola造. Wko鎍u zaliczy貫m pierwsze wzniesienie w drodze na szczyt. Nadchodz chmury i deszcz razem z nimi... budze sie.

W nast瘼nym LDq postaram sie co ciekawego wymy郵i, bo takie szukanie os鏏 "tajemniczych" i s逝chanie ich nie zawsze ma sens Neutral


Post zosta pochwalony 0 razy
Nie 9:48, 02 Gru 2007 Zobacz profil autora
tom



Do陰czy: 21 Gru 2006
Posty: 247
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Gliwice okolice

Post
(nie鈍iadomy)
Ide do ko軼io豉, i po drodze my郵e sobie o tzw podr騜ach mentalnych, czyli sam wyobra幡i, pono przy dobrym wy獞iczeniu takie podr騜e s bardzo realne. Ide i gdy dochodze do drzwi ko軼io豉 zrobi貫m sobie taki trening jak cz瘰to robie w rzeczywisto軼i. Wyobra瘸m sobie siebie patrz帷 z g鏎y, i tak 豉dnie mi to wychodzi這, 瞠 po chwili stwierdzi貫m 瞠 nie mam 瘸dnego kontaktu z cia貫m a Ja latam sobie w powietrzu, okr您y貫m w locie ko軼i馧, szybowa貫m nad grobami, obok wierzy, potem si陰 woli przenosi貫m butelke, co ciekawe traci貫m nad ni kontrole gdy nie mia貫m w jej kierunku wyci庵ni皻ej r瘯i... by貫m ciekaw co z moim cia貫m wi璚 zamykam oczy i wracam do cia豉...robie krok, otwieram oczy i bach jebn掖em w drzwi ;p kole瘸nka kt鏎a akurat sz豉 za mn mia豉 niez陰 polewke... a ja by貫m taki podniecony tak realn podr騜 Very Happy


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 10:05, 15 Gru 2007 Zobacz profil autora
tom



Do陰czy: 21 Gru 2006
Posty: 247
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Gliwice okolice

Post
(nie鈍iadomy)
Jestem lesbVery Happy i w sumie co tu du穎 opisywa, odby貫m lesbijski stosunek z TAK dupencj xD ale sie fajnie dochodzi do orgazmu nie maj帷 wacka <lol> hehe


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 10:09, 15 Gru 2007 Zobacz profil autora
Krejzol



Do陰czy: 05 Sty 2008
Posty: 128
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 5 razy
Ostrze瞠: 3/5
Sk康: Ryman闚

Post
hmmm mowisz? musze kiedys sprobowac xD


Post zosta pochwalony 0 razy
Pi 14:29, 25 Sty 2008 Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Relacje / Dzienniki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach


fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin