Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna
RejestracjaSzukajFAQU篡tkownicyGrupyGalerieZaloguj
Eine Kleine Nachttr酳me - czyli moje (nie)ciekawe sny ;)
Id do strony 1, 2, 3, 4, 5  Nast瘼ny
 
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Relacje / Dzienniki Zobacz poprzedni temat
Zobacz nast瘼ny temat
Eine Kleine Nachttr酳me - czyli moje (nie)ciekawe sny ;)
Autor Wiadomo嗆
Hubert13888



Do陰czy: 10 Sie 2016
Posty: 81
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Pozna
P貫: M篹czyzna

Post Eine Kleine Nachttr酳me - czyli moje (nie)ciekawe sny ;)
Witam Very Happy
Na pocz徠ku chcia豚ym co powiedzie od siebie. Mam na imi Hubert, mieszkam w Poznaniu i mam 17 lat. O LD dowiedzia貫m si latem 2015 roku (wtedy te si tym bawi貫m, nawet z dobrymi efektami. Teraz - kontynuacja Smile ) Prowadz papierowy dziennik od pocz徠ku wakacji (pierwszy wpis 24/25.06) i nadal b璠 go prowadzi (szczeg鏊nie 瞠 pisz teraz na kom鏎ce i mi troch niewygodnie, a do kompa b璠 mia dost瘼 pod koniec wakacji), a tutaj b璠 zapisywa wy陰cznie moje LD (jednak zmieni貫m zdanie i prawie wszystkie) kt鏎ych do tej pory mia貫m 3 (ju troszk wi璚ej Wink ), oraz jakie ciekawe spostrze瞠nia. Czyli og鏊nie m闚i帷 tylko najciekawsze rzeczy (i nie tylko) Very Happy Je瞠li ktokolwiek b璠zie to czyta, TO 玆CZ PRZYJEMNEJ LEKTURY Wink

Chyba dotychczas nawet by豉 przyjemna, bo si staram j urozmaica. Smile


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hubert13888 dnia Pon 14:37, 22 Sie 2016, w ca這軼i zmieniany 3 razy
Pi 23:54, 12 Sie 2016 Zobacz profil autora
turbo
Senny Podr騜nik


Do陰czy: 07 Sty 2016
Posty: 447
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 25 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna

Post
No to zaczynaj Hubert.


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 7:08, 13 Sie 2016 Zobacz profil autora
Frozen
Moderator


Do陰czy: 27 Lis 2015
Posty: 402
Przeczyta: 8 temat闚

Pom鏬: 27 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Wioska na Mazowszu
P貫: M篹czyzna

Post
@Hubert13888
Sugeruj zapisywa wszystkie sny, bo ch皻nie sobie poczytam Smile
BTW Powodzenia w prowadzeniu dziennika, ja niestety poleg貫m : P


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 9:00, 13 Sie 2016 Zobacz profil autora
Hubert13888



Do陰czy: 10 Sie 2016
Posty: 81
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Pozna
P貫: M篹czyzna

Post
@up Mog zapisywa, w sumie to b璠zie to wi瘯sz motywacj do zapami皻ywania innych sn闚 ni LD Razz Lecz wybacz ale tych sn闚 co mia貫m nie b璠 przepisywa bo jest ich ca豉 masa (ponad 200)

Najpierw napisz o swoich 3 kr鏒kich 鈍iadomych:
24/25.07.2016r.
PIERWSZE LD!!!
Techniki: wbtb+autosugestia+tr
By貫m w supermarkecie, nagle zrobi貫m odruchowo TRa i oddycha貫m przez palce. Wtedy ju wiedzia貫m, 瞠 to sen lecz zacz掖 mn rz康zi. Nie mog貫m si rusza i nieznana mi si豉 zacz窸a mnie ci庵n望 w prz鏚 nagle ujrza貫m przed sob lustro kt鏎e mnie wessa這 i znalaz貫m si w swoim 堯磬u. Wykona貫m jeszcze raz tra i zn闚 mog貫m oddycha przez palce. Nadal by貫m w 郾ie. Mog貫m porusza r瘯ami - fajnie migota造 lub raz by造 raz znika造 Very Happy M闚i sobie pora wsta i porobi co w ld. Chcia貫m podnie嗆 si z 堯磬a, by貫m taaaki ci篹ki. M闚i sobie: pora u篡 si造. Gdy takowej u篡貫m podnios貫m si ze swojego prawdziwego 堯磬a, a tr wyszed negatywnie.

2/3.08.2016r.
Jecha貫m rowerem. Na liczniku 15 km/h. Zjecha貫m na pobocze by zrobi tra... wyszed pozytywnie lecz od razu si obudzi貫m i znalaz貫m si w swoim prawdziwym 堯磬u.

6/7.08.2016r.
Zasypia貫m w 堯磬u i nagle nasz豉 mnie ch耩 na zrobienie tra. Wykona貫m go trzykrotnie bo ku mojemu zdziwieniu wychodzi pozytywnie. Wsta貫m z 堯磬a i pobiega貫m po pokoju. Robi貫m to tak jakbym mia krzywe nogi... Rozejrza貫m si, pok鎩 by pusty: nie by這 w nim 瘸dnych mebli (nawet 堯磬o gdzie znikn窸o). Nagle poczu貫m ucisk na moj rek i poczu貫m, 瞠 trzymam j pod karkiem. Stara貫m si j wyci庵n望 i jak to zrobi貫m to si obudzi貫m. Tr wyszed negatywnie.
----------------------------------------------
No to to by by這 na tyle je郵i chodzi o ld. To zaczynam przepisywa sny z zeszytu Smile

12/13.08.2016r.
1. By貫m w Saturnie i pisa貫m koledze jakie g逝poty na koncie na kwejku i si na mnie wkurzy :p
2. Zagadka o orzechach, kt鏎 sam we 郾ie wymy郵i貫m lecz zapomnia貫m jej tre軼i...
3. Gra貫m w pi趾 no積 na przystanku PST z moimi kolegami z gimnazjum. Nawet nie幢e si gra這 Razz

Zacz掖em stosowa Ada i komentuj na bierz帷o swoje 篡cie. Zacz掖em wczoraj o 22:50

Porady w komentarzach mile widziane Wink


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 11:32, 13 Sie 2016 Zobacz profil autora
Fallen Leaf
Administrator


Do陰czy: 17 Gru 2012
Posty: 4335
Przeczyta: 1 temat

Pom鏬: 314 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Radomsko
P貫: M篹czyzna

Post
Pocz徠ki 豉dne. Sny kt鏎e opisa貫 to LD, typowo dla pocz徠ku praktyki p造tkie (dlatego takie kr鏒kie i niestabilne). Z czasem b璠ziesz u鈍iadamia si w coraz to stabilniejszych Smile


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 11:39, 13 Sie 2016 Zobacz profil autora
Hubert13888



Do陰czy: 10 Sie 2016
Posty: 81
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Pozna
P貫: M篹czyzna

Post
Za這篡貫m ten dziennik z my郵, 瞠 b璠zie to motywacja dla pod鈍iadomo軼i do dawania mi Ld Razz Bo przecie w ko鎍u dopiero nauczy貫m si tam chodzi xD
Zauwa篡貫m, 瞠 moje sny staj si coraz bardziej pierwszoosobowe, czyli my郵 i czuj w nich sw obecno嗆 (nie s ju filmem ogl康anym w kinie - z czego si ciesz Very Happy ). Wydaje mi si, 瞠 nied逝go TRy wsi彗n i tu.


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 12:04, 13 Sie 2016 Zobacz profil autora
turbo
Senny Podr騜nik


Do陰czy: 07 Sty 2016
Posty: 447
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 25 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna

Post
Ale 瞠 si rozp璠zi, 瞠by jeszcze nie zacz掖 lunatykowaSmile


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 12:35, 13 Sie 2016 Zobacz profil autora
Hubert13888



Do陰czy: 10 Sie 2016
Posty: 81
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Pozna
P貫: M篹czyzna

Post
Takiego zako鎍zenia bym nie chcia xD
edit: Btw. Od razu m闚i, 瞠 w moich snach jest bardzo ma這 science fiction i schizowych sytuacji... (chyba jestem za bardzo pouk豉danym ludziem Razz a filmy o rozpruwaniu flak闚 mnie nie jaraj). Wi璚 sorry jak kto na cu takiego liczy :3

Pisz to gdy po odczytaniu innych dziennik闚 troch si...eee zdziwi貫m, 瞠 co takiego mo瞠 si komu 郾i...


edit2: Wiesz turbo mo瞠 bym si tak nie spieszy, gdybym ju wcze郾iej nie mia takiego „porz康nego” Ld Smile Patrz tu: http://www.psajko.fora.pl/moje-pierwsze-ld,52/no-to-pora-na-mnie-p,11511.html


Post zosta pochwalony 0 razy
Nie 0:11, 14 Sie 2016 Zobacz profil autora
turbo
Senny Podr騜nik


Do陰czy: 07 Sty 2016
Posty: 447
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 25 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna

Post
Wiem przeczyta貫m ,spiderman rulez:-) A co do tych flak闚 itp. to nie m闚 za wcze郾ie hop , bo twoja pod鈍iadomo嗆 mo瞠 co zobaczy czego ty nie b璠ziesz widzia i przedstawi ci we 郾ie, samo czytanie takich sn闚 mo瞠 wywo豉 reakcj, ale nie musi. A jak nie to fajnie cumelek i do 堯瞠czka:-)))))


Post zosta pochwalony 0 razy
Nie 7:28, 14 Sie 2016 Zobacz profil autora
Hubert13888



Do陰czy: 10 Sie 2016
Posty: 81
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Pozna
P貫: M篹czyzna

Post
Hehe no dobra, to teraz kolejny wpis. Tym razem troch bardziej si postara貫m i bardziej te sny opisa貫m.

13/14.08.2016r.
1. By貫m pod starym gimnazjum, gdy jaki chudy facet w czapce zaproponowa mi, 瞠 zadzwoni po policj (zapomnia貫m powodu). Wi璚 id si przej嗆, skr璚am za rogiem, id jeszcze kawa貫k i parz, 瞠 jaki gliniarz wybiega zza rogu i p璠zi na mnie. Nawet nie zamierza貫m si rusza, (w przeciwie雟twie do innych sn闚 gdzie ucieka貫m przed czym) gdy wiedzia貫m, 瞠 nie ma on nic na mnie. Stan掖, spojrza si na mnie, zacz掖 ogl康a moje skarpetki xD i chyba nic nie znalaz bo przesta. Powiedzia貫m mu, 瞠 zostawi貫m m鎩 rower z tamtym czubem, wi璚 wr鏂i貫m i (na wskro innym snom) rower sta na swoim miejscu, a kole gada z policj o tym, o kim zapomnia軛.
Oczywi軼ie rower mia inn ni w rzeczywisto軼i niebiesk ram i bez 鄴速ego napisu "wheeler". R闚nie w rzeczywisto軼i nie obok gimby takowego „rogu”, a tym bardziej parkingu, ale to szczeg馧y, nie Smile xD

2. Mia貫m jecha do Danii i chcia貫m si popakowa. Nagle przyszli koledzy z pro軸, bym wyszed na dw鏎. No to wyszed貫m i pojechali鄉y gdzie rowerami. Dotarli鄉y do placu/pla篡. gdzie ludzie si opalal. Pochodzi貫m tam troch w鈔鏚 przer騜nych grubas闚 i poszuka貫m wolnego miejsca, gdzie po這篡貫m m鎩 rower. Podszed貫m do pobliskich g這郾ik闚 i pu軼i貫m co z kom鏎ki (jakie reggae).
3. By貫m z kole瘸nk w miejcsu pi璚iu kana堯w pomi璠zy kt鏎ymi by豉 陰ka. Spyta豉 mi si co robi, a ja odp jej (z reszt zgodnie z prawd), 瞠 je盥輳 rowerem po wioskach/Puszczy Zielonce i si gubi szukaj帷 poprawnych dr鏬, a ona mi odp, 瞠 ona te. I zacz窸a opowiada, 瞠 niedawno jej kole瘸nka utopi豉 si w jednym z takich kana堯w. Wpad豉 do wody, zacz窸a krzycze i nikt jej nie us造sza.
4. Z nast瘼nego snu pami皻am jedynie dwie jak瞠 fikcyjne postacie/stwory (ze stylu anime lecz nie „narysowane” w tym stylu) stoj帷e na wzg鏎zu, nad tymi kana豉mi.

Kto by teraz powiedzia, 瞠 rower to m鎩 znak senny, lecz musz wyzna, 瞠 to pierwsza noc w kt鏎ej mi si 郾i. Smile


Post zosta pochwalony 0 razy
Nie 10:35, 14 Sie 2016 Zobacz profil autora
turbo
Senny Podr騜nik


Do陰czy: 07 Sty 2016
Posty: 447
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 25 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna

Post
Jak ci si zacz掖 tak 郾i to obierz go za senny znak, i w jego obecno軼i wykonaj ADA, mo瞠 da jaki efekt, oczywi軼ie nie za pierwszym razem ale mo積a spr鏏owa. A sny no c騜 nie jakie mega kosmiczne tylko zwyklutkie, ale przecie ja te zazwyczaj takie mam:-)


Post zosta pochwalony 0 razy
Nie 14:46, 14 Sie 2016 Zobacz profil autora
Hubert13888



Do陰czy: 10 Sie 2016
Posty: 81
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Pozna
P貫: M篹czyzna

Post
Dzi ju roweru w 郾ie nie zobaczy貫m Sad Pewnie dlatego, 瞠 mnie nagle wybudzono i zapami皻a貫m jeden sen...
14/15.08.2016r.
1. Jecha貫m z moim koleg na wakacje w g鏎y. Stali鄉y na stacji i przyjecha poci庵. Wiedli鄉y, a wraz z nami wsiad這 du穎 dzieciak闚. Okaza這 si, 瞠 to szkolna wycieczka.Ja do niego: „czyli do陰czamy si do nich?”, a on „Tak, bo nie chce mi si planowa naszej”.Nauczycielka z tamtej wycieczki kiwn窸a g這w, 瞠 si zgadza. Nagle znalaz貫m si w hotelu (nie wiem czy to nie by osobny sen), gdzie wszystko by這 ju rozpakowanie. Na stole sta laptop ojca. Co tam na nim sobie robi貫m, ale ba貫m si bo rodzice byli pok鎩 ni瞠j i my郵a貫m 瞠 przyjd i mi go zabior. Schowa貫m laptopa i nagle us造sza貫m muzyk dochodz帷a z... 豉dowarki. Pr鏏owa貫m znale潭 na to logiczne wyja郾ienie (szkoda, 瞠 nie pomy郵a貫m o tym 瞠 to sen). Koniec


Post zosta pochwalony 0 razy
Pon 12:18, 15 Sie 2016 Zobacz profil autora
turbo
Senny Podr騜nik


Do陰czy: 07 Sty 2016
Posty: 447
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 25 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna

Post
Ale jak szuka貫 logicznego wyt逝maczenia to dobra wskaz闚ka, do嗆 szybko masz efekty po pierwszym dniu:-))) Zobaczymy co b璠zie jutro , a rower dalej ADU-j ,albo go z afirmuj.


Post zosta pochwalony 0 razy
Pon 12:46, 15 Sie 2016 Zobacz profil autora
Hubert13888



Do陰czy: 10 Sie 2016
Posty: 81
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Pozna
P貫: M篹czyzna

Post
15/16.08.2016r.
Pomieszanie, d逝gie sny...
1. By貫m w moim sennym pokoju, w moim domu. Normalnie 軼iany w dziurach, dwa 堯磬a i syf (oczywi軼ie tak nie wygl康a w realu). Mama przysz豉 瞠by troch posprz徠a i zacz窸a zamiata niesko鎍zony gruz. Pochodzi貫m troch po moim sennym domu i znalaz貫m inny pok鎩: zielony, dobrze o鈍ietlony itp., wi璚 pobieg貫m z powotem do mamy i spyta貫m si jej czy mog si przenie嗆. Ona odp 瞠 b璠zie to dobry pomys i si przenios貫m.
Nie wiem sk康 m鎩 m霩g ma takie pragnienia... Very Happy
2. Pomy郵a貫m sobie, 瞠 zbyt rzadko robi TR i uci捫ale go zrobi貫m. Wyszed pozytywnie xD Szybko wsta貫m i si obudzi貫m. Szkoda Sad
3. Wychodzi貫m z pewnego pomieszczenia w firmie Wriglay (pracuje tu moja mama). Szef da mi kubek od coca-coli i zaproponowa bym go sprzeda za 100z na allegro. Wzi掖em go i spyta貫m si czy mog tu pracowa. Powiedzia ok i 瞠 posada piekarz. Wyszed貫m z firmy i nagle w陰czy這 si we mnie co... przecie ja nic o tym zawodzie nie wiem... i wr鏂i貫m by si dopyta o szczeg馧y. Ale gdy tylko wszed貫m przez drzwi ujrza貫m du膨 galeri handlow (i teraz 1/4 snu sp璠zona na gubieniu si) i koniec...


Post zosta pochwalony 0 razy
Wto 9:43, 16 Sie 2016 Zobacz profil autora
Hubert13888



Do陰czy: 10 Sie 2016
Posty: 81
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Pozna
P貫: M篹czyzna

Post
16/17.08.2016r.
Dzisiaj moje sny by造 mega wyra幡e, odczucia normalnie jak w rzeczywisto軼i. Zapami皻a貫m jak zwykle 3 sny. Pierwszy jak 軼i庵a貫m na polskim i si uda這, drugi by o tym jak mia貫m na matmie ze star nauczycielk z gimnazjum znale潭 dwie r騜nice w obrazkach. Nooo w 郾ie chyba si nie da xD wi璚 si m璚zy貫m, a z trzeciego pami皻am tylko 瞠 by w nim kolega i pomaga mi w jakiej sprawie.
Bym mia wi璚ej szczeg馧闚 zapisanych gdybym o 6 si璕n掖 po zeszyt i sp璠zi 20 minut na zapisanie snu ale mam lenia i nie chce mi si wsta xD I tak LD pami皻am zawsze ca貫 i ze szczeg馧ami...


Post zosta pochwalony 0 razy
字o 11:15, 17 Sie 2016 Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Relacje / Dzienniki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id do strony 1, 2, 3, 4, 5  Nast瘼ny
Strona 1 z 5

 
Skocz do: 
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach


fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin