Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna
RejestracjaSzukajFAQU篡tkownicyGrupyGalerieZaloguj
Moje pierwsze LD - nazwalem to DEMO LD / LD BETA

 
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Relacje / Moje pierwsze LD Zobacz poprzedni temat
Zobacz nast瘼ny temat
Moje pierwsze LD - nazwalem to DEMO LD / LD BETA
Autor Wiadomo嗆
Mantis



Do陰czy: 25 Lis 2008
Posty: 9
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

Post Moje pierwsze LD - nazwalem to DEMO LD / LD BETA
No wiec po obiadku postanowi貫m sie polo篡 (ma這 酥ie og鏊nie - szkola T_T ) I nagle 郾ie sobie ze jestem u siostry w pokoju a ona do mnie "NIe ma juz pizzy" . Mysle sobie wtf ? jaka pizza? przeciez zjad貫m przed chwil talerz spageti (<3) i mnie ol郾i這 spojrzalem sobie na rece byly nie wyrazne i jakies wieksze, potem test z zatkanym nosem - moge oddychac dobra . PODSKOCZYLEM w zwolnionym tempie wbijajac sie nogami w sciane (dziwne uczucie nie miec polowy ciala) . Moim glownym celem w LD jest stanie sie ninja wiec zmaterializowalem sobie miecz skrytobojczy w rekach i juz chcialem nim zaczac machac gdy obraz sie mega rozmazal i sie obudzilem.
Pewnie za bardzo sie ucieszylem tym faktem ze mam LD i dlatego trwalo to tak krotko ale jeszcze nad tym popracuje Very Happy Sry za takiego dzikiego posta ale dzia這 sie to jakie 10 min temu i dalej sie ciesze Very HappyVery Happy


Post zosta pochwalony 0 razy
Pi 15:29, 28 Lis 2008 Zobacz profil autora
ozi1992



Do陰czy: 04 Lut 2008
Posty: 231
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 3 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Tak ...euforia podczas uzyskania 鈍iadomo軼i,jest czasem zbyt du瘸...ale z czasem to przejdzie...A i oczywi軼ie gratuluje Very Happy


Post zosta pochwalony 0 razy
Pi 17:25, 28 Lis 2008 Zobacz profil autora
Mantis



Do陰czy: 25 Lis 2008
Posty: 9
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

Post
a dziekuje Very Happy mam takie dziwne uczucie ze teraz ju bedzie "z g鏎ki" Very Happy


Post zosta pochwalony 0 razy
Pi 22:29, 28 Lis 2008 Zobacz profil autora
HotSauce



Do陰czy: 25 Pa 2008
Posty: 18
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 1/5
Sk康: Tatooine
P貫: M篹czyzna

Post
Gratulacje:). Ciekawe kiedy u mnie sie pojawi ld : [ bo juz od 1,5 miesi帷a nic O. O...


Post zosta pochwalony 0 razy
Nie 19:51, 30 Lis 2008 Zobacz profil autora
Go嗆






Post
HotSauce - na pewno nied逝go. Jesie to do嗆 depresyjna pora, wi璚 si nie poddawaj. U mnie te ostatnio co ma這 LDk闚, ale jestem dobrej my郵i Very Happy
Nie 21:25, 30 Lis 2008
Mantis



Do陰czy: 25 Lis 2008
Posty: 9
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

Post
hoh Wczorajszej nocy tez mia貫m LD.
Bylem na swoim podworku i chcialem polata metod "machania rekoma" .
Nie bylem zachwycony za bardzo efektem wiec pomysla貫m "czemu nie wyrosna sobie skrzydel na plecach Very Happy" Nagle zaczelem dziwnie ruszac ramionami i z 這patek wyros造 mi wielkie b這niaste smocze skrzyd豉. Efektywno嗆 lotu qrde nie磧e wzros豉 Very Happy




HotSauce napisa:
Gratulacje:). Ciekawe kiedy u mnie sie pojawi ld : [ bo juz od 1,5 miesi帷a nic O. O...


Mnie osobi軼ie uda這 si dok豉dnie tydzie od przeczytania 1 artyku逝 na ten temat.
Ale w przesz這軼i mia貫m 2 przypadkowe LD nie wiem czy to ma jaki wp造w xP


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mantis dnia Pon 0:37, 01 Gru 2008, w ca這軼i zmieniany 1 raz
Pon 0:36, 01 Gru 2008 Zobacz profil autora
Go嗆






Post
Mantis napisa:

Mnie osobi軼ie uda這 si dok豉dnie tydzie od przeczytania 1 artyku逝 na ten temat.
Ale w przesz這軼i mia貫m 2 przypadkowe LD nie wiem czy to ma jaki wp造w xP


U mnie tak samo - pierwszy po tygodniu, ale na nast瘼ne musia貫m czeka baaardzo d逝go. Dot康 mia貫m tylko ok. 15ld, a "trenuj" ju 2,5 miesi帷a...
Pon 14:51, 01 Gru 2008
HotSauce



Do陰czy: 25 Pa 2008
Posty: 18
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 1/5
Sk康: Tatooine
P貫: M篹czyzna

Post
pierwszy po tygodniu ^^ a ja nie mia貫m tego nawet pierwszego. Zastanawiam sie co robie 幢e Sad bo RT to mi wesz這 tak w krew...i codziennie my郵e jak by by這 jak teraz bym by w 郾ie .


Post zosta pochwalony 0 razy
Wto 15:12, 02 Gru 2008 Zobacz profil autora
Lotek



Do陰czy: 27 Pa 2008
Posty: 29
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5

Post
HotSauce napisa:
pierwszy po tygodniu ^^ a ja nie mia貫m tego nawet pierwszego. Zastanawiam sie co robie 幢e Sad bo RT to mi wesz這 tak w krew...i codziennie my郵e jak by by這 jak teraz bym by w 郾ie .


Spobuj moze innych technik, albo zrob sobie przerwe (to tez czasem dziala na LD wbrew pozorom)


Post zosta pochwalony 0 razy
Wto 16:57, 02 Gru 2008 Zobacz profil autora
Go嗆






Post
HotSauce - mo磧iwe, 瞠 masz nie鈍iadom blokad. Sprawd tu: [link widoczny dla zalogowanych]

Po drugie. Ja, jak nie mia貫m przez ok. 2 tygodnie 瘸dnego LD, wkurzy貫m si i u篡貫m sugestii przed snem, 瞠 ja tu rz康z, 瞠 m鎩 m霩g ma mnie si s逝cha i 瞠 dzi b璠e mia LD itp. O dziwo, LD by這 (mimo, 瞠 og鏊nie nie jest polecana "walka" z pod鈍iadomo軼i.

Poza tym - nie przejmuj si, ldki na pewno przyjd, to kwestia czasu. Zw豉szcza w depresyjnym okresie.

PS. Jabym jednak zmieni RTki na technik "To jest sen", ale to tylko moje zdanie (zauwa篡貫m LDki po zacz璚iu stosowania techniki).

Co do przerwy, to warto spr鏏owa.


Ostatnio zmieniony przez Go嗆 dnia Wto 17:04, 02 Gru 2008, w ca這軼i zmieniany 1 raz
Wto 17:01, 02 Gru 2008
Wy鈍ietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Relacje / Moje pierwsze LD Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach


fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin