Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna
RejestracjaSzukajFAQU篡tkownicyGrupyGalerieZaloguj
4 LD w jedna noc ;]

 
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Relacje Zobacz poprzedni temat
Zobacz nast瘼ny temat
4 LD w jedna noc ;]
Autor Wiadomo嗆
Go嗆






Post 4 LD w jedna noc ;]
Witam otoz dzis mialem 4 LD w jedna noc Wink
Obudzilem sie ok.5 nad ranem, wstalem napilloem sie wody i poszedlem spac. Chcialem wejsc w ser metoda ze sie liczy i otwiera oczy. Po 30 min zrezygnowalem ;D
Przypomnialem sobie, ze jest metoda ze sie kladziesz reke pod plecy i usypiasz ;D
Wiec tego sporobowalem ;p
Po 10min. mialem pierwsze LD. Bylem w domu, i na poczatku nie moglem nic zrobic. Wszystko
bylo rozmazane.. ale czulem, ze ja tu rzadze ;D
Potem wszystko wrocilo do normy. Wymyslilem se ,ze bede w aquaparku. Zamkalem oczy zaczolem sie krecic i mysle sobie , ze chce do aquaparku, otwieram oczy i sie obudzilem ;(
Potem jeszcze raz sprobowalem i sie udalo ;P Juz sie znalazlem w aquaparku, wszedlem do wody
i sie znowu obudzilem. Potem tak jeszcze ze 2 razy. Za wszelka cene chcialem poplywac ;D
Za 5 razem mi sie nie udalo, bo byla juz 8.00. Mam pytanie, jak zakotwiczyc sie we snie, zeby mnie nie wywalalo ? ze np. jestem na moscie i z niego skacze i jak spadne to zeby mnie nie wywalilo ? zebym Restarta dostal ? ;D i wy tez tak macie, ze jak wchodzicie w sen to jest wszystko rozmazane ? Pozdro ;D
Sob 8:03, 11 Wrz 2010
Razer



Do陰czy: 22 Maj 2010
Posty: 211
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 12 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Rybnik
P貫: M篹czyzna

Post
gratulacje a co do " jak zakotwiczyc sie" to zrob save'a xD a tak na serio to takich tematow "jak sie zakotwiczyc" bylo juz z tysiac...wiec poszukaj


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Razer dnia Sob 13:07, 11 Wrz 2010, w ca這軼i zmieniany 1 raz
Sob 9:34, 11 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Relacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach


fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin