Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna
RejestracjaSzukajFAQU篡tkownicyGrupyGalerieZaloguj
Ma這 tajemniczy zak徠ek sn闚 Nemu

 
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Relacje / Dzienniki Zobacz poprzedni temat
Zobacz nast瘼ny temat
Ma這 tajemniczy zak徠ek sn闚 Nemu
Autor Wiadomo嗆
Nemu



Do陰czy: 02 Sie 2014
Posty: 27
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: 砰wiec
P貫: Kobieta

Post Ma這 tajemniczy zak徠ek sn闚 Nemu
Opr鏂z tego dziennika, mam jeszcze taki w formie zeszytu.

Sny w tym dzienniczku spisywa b璠 zaczynaj帷 od snu z dzisiejszej nocy.

[26-08-2014]

-Brak LD


(Nemu The Prostytutka)

Pami皻am, 瞠 na pocz徠ku snu poczu豉m 瞠 potrzebuj pieni璠zy,i mam ich strasznie ma這, tak si jako zdarzy這 瞠 m鎩 brat te mia problemy z pieni璠zmi.
Wi璚 zaproponowa 瞠by鄉y zostali prostytutkami. xD
Zgodzi豉m si, pojechali鄉y do jakiego miasta, zatrzymali鄉y si przed czerwonym blokiem rodem z Ameryka雟kich film闚, to znaczy dom by z czerwonych cegie a na ka盥ym pi皻rze by balkon i schody po瘸rowe.

Wchodz帷 do budynku przekona豉m si, 瞠 ten ca造 dom, to by這 chyba co w stylu kartonowej 軼iany za kt鏎 by ca趾iem inny don, ogr鏚ek, dom by ca趾iem 豉dny, jednorodzinny, nowoczesny, ze szklanymi drzwiami. Ale Kartonowy dom wcale nie zdziwi sennej Mnie.
Pami皻am, 瞠 ba豉m si tej ca貫j prostytucji troch, ba豉m si je瞠li dobrze pami皻am, ze taki seks b璠zie bardzo bolesny i w og鏊e.
By豉m te przera穎na, 瞠 ja i brat w tym samym czasie mamy obs逝篡 jednego klienta, bo to w ko鎍u m鎩 brat.
Na szcz窷cie moje obawy si nie potwierdzi造, brat mia swojego klienta, ja swojego.
A seks we 郾ie by...No w豉snie, nie by這 go. Wink
Po wej軼iu z klientem do pokoju "scena" si urywa豉, i ju po wszystkim.
Jako ta prostytutka mia豉m pracowa tylko dla jednego faceta, pami皻am moment kiedy przechadza豉m si z nim po mie軼ie i m闚i豉m jak bardzo mnie to cieszy, 瞠 pracuje tylko z jedn osoba, bo czu豉bym si bardziej niezr璚znie robi帷 to ci庵le z inn osob.

Potem pami皻am, jak wychodzi豉m z tego bia貫go domu i zapomnia豉m w nim kocyka. x3
Wi璚 w te p璠y pobieg豉m z powrotem, jednak na drugim pi皻rze budynku zagada豉m si z kim, i zapomnia豉m kocyka wiec musia豉m si wraca po niego znowu. I tak pokr捫y豉m troch jeszcze po domu a wysz豉m.

Kolejne co pami皻am z tego snu, to jak siedzia豉m w moim pokoju, kt鏎y wygl康a jak czteroosobowy pok鎩 w kt鏎ym mieszka豉m z rodzina na wczasach.
Na przeciwko mnie siedzia przystojny ch這pak, i gadali鄉y ze sob troch, tylko nie pami皻am o czym.
Wiem tylko 瞠 wyrazi豉m moje zadowolenie "瞠 tym razem pozna豉m kogo ciekawego na wczasach" o...O

Potem pami皻am, jak rodzice zawozili mnie i brata na miejsce pracy.
Zdziwi這 mnie 瞠 nie s nasza prac oburzeni i tak po prostu nas wioz, ale my郵a豉m te 瞠 oni pewnie nie wiedz gdzie nas wioz.
Wtedy m鎩 brat za鄉ia si m闚i帷: "Dzi瘯i, 瞠 wieziecie nas do tego "hotelu"
Wtedy wszyscy zacz瘭i si 鄉ia, i kt鏎e z rodzic闚 powiedzia這: "Ha, a przecie dobrze wiemy 瞠 wieziemy was do burdelu"

KONIEC.

Dziwny sen. xD
Tak to jest jak si w na jawie natknie na artyku o prostytutkach.


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nemu dnia Wto 13:18, 26 Sie 2014, w ca這軼i zmieniany 1 raz
Wto 13:17, 26 Sie 2014 Zobacz profil autora
MrHardcorePL



Do陰czy: 11 Lis 2013
Posty: 95
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Facet prostytutka haha XD ooo bd czeka na kolejne sny , ju widz , 瞠 b璠zie du穎 zabawy XD


Post zosta pochwalony 0 razy
Wto 13:31, 26 Sie 2014 Zobacz profil autora
Nemu



Do陰czy: 02 Sie 2014
Posty: 27
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: 砰wiec
P貫: Kobieta

Post
No to tak. Wczoraj do czasu kiedy chcia豉m zapisa tu sen, zapomnia豉m go.
Na szcz窷cie dzisiaj ju sobie go przypomnia豉m!

[27-08-2014]

-Brak LD


(Bikini i Kradzie plastikowego pieska!)

Sen zacz掖 si kiedy ubiera豉m si do szko造.
Za oknem palmy i morze, wi璚 Nemu ubra si do szko造 w bikini. xD
Ze szko造 pami皻am tylko moment gdy siedzia豉m w 豉wce a za oknem 鈍ieci這 s這鎍e i szumia造 palmy.
Potem by豉m ju na pla篡 z rodzina i znajomymi. W r瘯u dzier篡豉m plastikowego bia貫go pieska.
Dok豉dnie pami皻am jak wygl康a, mia taki spiczasty pyszczek d逝gie nogi, ca豉 figurka by豉 niewielka, mo瞠 wielko軼i 1/4 鈔edniej szklanki.
Po這篡豉m pieska na p馧eczk jakiego straganu.
W sumie nie wiem czy to by stragan...To by豉 chyba bardziej budka, taka jak z hotdogami, na k馧kach.
Okienko by這 zakryte 瘸luzjami tak jakby nikogo w budce aktualnie nie by這.
No ale wracaj帷 do fabu造.
Po這篡豉m tego pieska na p馧ce i gdy sz豉m si k徙a, ni z tad ni z ow康 z pod 瘸luzji wy這ni豉 si r瘯a kt鏎a szybkim ruchem ukrad豉 pieska.

Potem pami皻am jak szuka豉m tego pieska.
Szuka豉m go chyba z mam, i przy okazji ogl康alnymi stragany z pami徠kami.
Reszt pami皻am bardzo s豉bo.

[28-08-2014]

-Brak LD


(Kalosze, u篡wane ciuchy, i przystojniaczek!)


S豉bo pami皻am ten sen, ale postaram si go w miar logicznie opowiedzie.

Na pocz徠ku ja i grupa randomowych ludzi stoimy sobie w takiej jakby szklarni.
Takiej jak w Harrym Potterze!
Na 鈔odku jednak by豉 ogrodzona ziemia na kt鏎ej ros這 jakie zielsko.
Pami皻am te 瞠 by這 tam bardzo mokro i chodzili鄉y wszyscy w kaloszach.
By豉 tam te jaka pani, kt鏎a nam co t逝maczy豉.

Kolejne co pami皻am, to jak stoimy wszyscy przed tak d逝ga p馧ka na kt鏎ej pouk豉dane s u篡wane ciuchy. Mamy sobie jakie wybra bo jeste鄉y mokrzy i musimy si przebra.
Znajduje 郵iczny sweter, taki sam w jakiego posiadaniu jestem, tylko 瞠 ma造, ten m鎩 prawdziwy sweter jest na mnie du穎 za du篡, ju przed wakacjami by a teraz sporo schud豉m to ju w og鏊e uton望 w nim mog.
A ten senny sweterek by du穎 mniejszy, ale pani kt鏎a nami si opiekowa豉 powiedzia豉 瞠 mam sobie wybra co innego.


Nast瘼ne co pami皻am, to to jak sta豉m pod drzewem kt鏎e swoja droga ros這 w moim pokoju, sta pod nim tez ten przystojniaczek. Mam bardzo s豉b pami耩 do twarzy na jawie i w snach, ale o dziwo troch go pami皻am.
Ch皻niej bym go narysowa豉, bo opisa mi ci篹ko, musia豉bym si nie幢e skupi.
No i gadamy ze sob, on okazuje si by przes這dki.
Potem idziemy do reszty grupy w pokoju obok, on szybko zajmuje miejsce pomi璠zy jego kolegami.
Na chwile wchodz do przed pokoju, jak wracam obok niego juz nikt nie siedzi, wi璚 zajmuje miejsce po jego lewej.

Potem ju pami皻am tylko jaki chaos.
Gdy pr鏏uj sobie przypomnie reszt, mam przed oczami tylko kolor pomara鎍zowy, 軼iany w pokoju w kt鏎ym by豉m, jakiego potwora. I wszystko miesza sie w mojej g這wie jak zupa. xD


Post zosta pochwalony 0 razy
Czw 13:49, 28 Sie 2014 Zobacz profil autora
Nemu



Do陰czy: 02 Sie 2014
Posty: 27
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: 砰wiec
P貫: Kobieta

Post
Znowu to zrobi豉m. .---.
Nie zapisa豉m rano wczoraj ani dzisiaj snu i zapomnia豉m sny z obu tych nocy.
Ehh...Nie wiem jak sie zmobilizowa do zapisywania tych sn闚 chocia瘺y w moim zeszycie kt鏎y trzymam po poduszk.
Jestem beznadziejna.
Od teraz bior si za siebie i zwi瘯szam mobilizacj.
Od jutra co dziennie b璠 tu zapisywa sny. Codziennie!


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 14:47, 30 Sie 2014 Zobacz profil autora
Fallen Leaf
Administrator


Do陰czy: 17 Gru 2012
Posty: 4312
Przeczyta: 4 tematy

Pom鏬: 308 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Radomsko
P貫: M篹czyzna

Post
Zapisuj po obudzeniu klucze sn闚, albo je nagrywaj.


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 19:47, 30 Sie 2014 Zobacz profil autora
Nemu



Do陰czy: 02 Sie 2014
Posty: 27
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: 砰wiec
P貫: Kobieta

Post
[31-08-2014]

-Brak LD


(Koty, Domek na chorwacji i zakupy!)

Jestem w domku na Chorwacji, tyle, 瞠 domek ten wygl康a jak dom babci.
Wsz璠zie w ca造m domu s gdzieniegdzie koty.
Posz豉m z mam kupi sobie ciuchy.
Na koniec posz豉m z rodzin do teatru.



1-3 Wrzesie - szko豉 wi璚 stres, i zapomina豉m wszystkie sny.

[4-08-2014]

-Brak LD


(Dziwny pok鎩, podmianka cz這nka rodziny, senno嗆)


We 郾ie najpierw by豉m w kuchni w moim domu, czu豉m, 瞠 jest 22:00, chocia gdy spogl康a豉m na zegar widzia豉m tylko jakie znaczki cos jak: x@xX$
Nie wiem dlaczego ale no kurcze nie skojarzy豉m tego ze snem i pozosta豉m nie鈍iadoma.
Tak czy siak, by豉m bardzo senna, a mama powiedzia豉 mi, 瞠 zaraz przyjedzie moja rodzina.
I to ta cz窷 rodziny kt鏎ej nie trawi. ;--;
W mojej klasie w skzole jest ch這pak o takim samym imieniu i nazwisku jak m鎩 kuzyn i w豉郾ie on pojawi sie we 郾ie zamiast mojego kuzyna. xD
Bawili鄉y si w moim pokoju.
Bawili鄉y si chyba w berka.
M鎩 pok鎩 we 郾ie by naprawd dziwny momentami zmienia si w o郾ie穎ny wielki las
potem za wraca do swojego oryginalnego wygl康u.


Post zosta pochwalony 0 razy
Czw 15:34, 04 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Fallen Leaf
Administrator


Do陰czy: 17 Gru 2012
Posty: 4312
Przeczyta: 4 tematy

Pom鏬: 308 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Radomsko
P貫: M篹czyzna

Post
Cytat:
Nie wiem dlaczego ale no kurcze nie skojarzy豉m tego ze snem i pozosta豉m nie鈍iadoma.

To tak samo jak by robi TR mechanicznie, i wtedy co najwy瞠j b璠zie sen o LD. Poprawny TR to uwa積o嗆 (kt鏎a daje 鈍iadomo嗆) i sam TR (kt鏎y daje orientacje).


Post zosta pochwalony 0 razy
Czw 16:44, 04 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Nemu



Do陰czy: 02 Sie 2014
Posty: 27
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: 砰wiec
P貫: Kobieta

Post
[4-08-2014]


-Brak LD
(Duch, gra i p豉cz)

No wi璚 id sobie we 郾ie na wycieczk z rodzin do lasu, przemierzamy ca趾iem 豉dne okolice.
Wychodze kawa貫k na prz鏚 i spotykam ducha. Tak przynajmniej przestawi豉 si rudow這sa kobieta siedz帷a na 豉wce w drewnianej altance.
rozmawiam sobie z ni troszk.
Potem akcja przenosi si do sklepu kt鏎y widzia豉m siedz帷 w altance.
Jestem w sklepie ja i moi rodzice.
Tata idzie w jedn stron, a ja i mama w drug.
Trafiamy na dzia z ciuchami.
Widz 郵iczny sweterek.
Mama m闚i, 瞠 mi go kupi ale najpierw trzeba go przymierzy. Gdy znalaz造鄉y przymierzalnie okaza這 si, 瞠 s w nich jakie samo sprz徠aj帷e odkurzacze. Stwierdzi造鄉y z mam 瞠 chyba za nied逝go zamykaj ten sklep.
No trudno zostawiam sweterrk.
Zgarniam z p馧ki dietetyczne batoniki i saszetki z jakim dietetycznym jedzeniem i pr鎩 z mama do kasy.
Tam okazuje si 瞠 jedna saszetka kosztuje 24 z這te a jeden batonik 17.
Tak wi璚 oburzone cen zostawiamy towar w kasie i t逝maczymy kasjerce 瞠 nie mamy tyle pieni璠zy.
"scenka" si urywa i pojawiam si ponownie w sklepie tym razem jednak z rudow這sym duchem
Wiem jednak, 瞠 rodzice zaraz nas dogoni i wejd do sklepu.
Tak te si dziej.
Jednak chodz po sklepie tylko z duchem.
Potem s豉bo pami皻am reszt...Wiem 瞠 鈍iat zamieni si w gr, pami皻am kolory.

Jednak reszt, ju dobrze pami皻am.
Wracam z rodzicami i bratem ze sklepu samochodem.
Wszyscy jeste鄉y przera瞠ni bo z nieba spadaj samochody na jezdni.
Tacie udaj si ich unikn望, potem spada samolot.
W tym momencie zmienia si m鎩 punkt widzenia, widze cala akcj jakbym ogl康a豉 film.
Auto w co uderza.
Wypada z niego m鎩 brat i ginie.
Ja, i moi rodzice le篡my na ziemi, przyje盥瘸 karetka.
Okazuje si, ze nam trzem nic si nie sta這.
Akcja przenosi si do mojego domu.
Jestem okropnie smutna, wierz w to, 瞠 m鎩 brat umar.
M闚i to mamie.
Krzycz, pytam si jej czemu ona tak spokojnie siedzi!
Ona mi m闚i 瞠 musz o tym zapomnie i si nie smuci.
Dzwonimy na angielskie pogotowie 瞠by zapyta si co sta這 si z moim bratem.
Z lekarzem przez telefon rozmawiam ja bo tylko ja znam angielski.
Pytam czy wiedza co o [tutaj imi i nazwisko mojego bata].
On odpowiada 瞠 nie ma takiej osoby w ich szpitalu.
Wszyscy w domu stajemy si okropnie smutni.
Zaczynam p豉ka i tak oto Nemu budzi si o 5:00 ze 透ami w oczach.
Koniec 1 snu.

Zapisa豉m sen po obudzeniu si i znowu zasn窸am.


[Jak zasn窸am przy郾i mi si kolejny sen]


-Brak LD
(Szko豉, imi m瘰kie)

Nie wiele pami皻am z tego kr鏒kiego snu.
Pami皻am, 瞠 by豉m w szkole, byli tam moi znajomi.
Mieli鄉y na jakich ma造ch kamyczkach napisa nasze ulubione meskie imi.
Napisa豉m Marek.
I to tyle.


[I kolejny sen tej nocy]

Sen o LD, Co jak incepcja, sen we 郾ie, podejrzenie LD.

(Kuchnia, Incepcja, Silne wra瞠nia dotykowe)

Jestem sobie w kuchni, w moim domu.
Jest w niej tez m鎩 tata i mama.
Nagle k豉d si na ziemi z my郵, 瞠 chce mie LD.
Zasypiam(Sen We 好ie)
W tym 郾ie we 郾ie, pojawiam si znowu w kuchni, chc zrobi ca貫 otoczenie na bia這, 瞠bym mog豉 co stworzy.
Nagle z tego snu mnie wywala, wi璚 wyobra瘸m sobie 瞠 w tym 郾ie we 郾ie si kr璚, troch to pomaga, ale potem k豉d si na ziemi.
I tu pojawi si co jak p造tki sen.
Czuj moje cia這...Ale cia這 z tego pierwszego snu kt鏎e le篡 w kuchni.
Bardzo dok豉dnie czuj faktur pod這gi w kuchni, czuj jej temperatur, twardo嗆.
Tak jakby by豉 prawdziwa.
Nagle ca趾iem wybudzam si do snu w kt鏎ym le輳 w kuchni.
Wstaje i biegn do mojego pokoju bo stwierdzi豉m 瞠 tam 豉twiej utrzymam si we 郾ie.
Zasypiam na moim 堯磬u mimo tego 瞠 jaka obca mi osoba le篡 na jego dole.
Pr鏏uj wywo豉 w kolejnym 郾ie we 郾ie LD, ale nie wychodzi.
I tu ten dziwny sen si ko鎍zy.
Mam nadziej, 瞠 kto mi go wyja郾i.



[Kolejny sen tej nocy]

-Brak LD

(Krew, poci皻e stopy i b鏊 w nodze)

Ten sen by dosy p造tki i kr鏒ki.

By jak film chocia bardziej kojarzy mi si z reklam.
Na pocz徠ek zbli瞠nie na twarz 郵icznej g鏎alki u鄉iechni皻ej od ucha do ucha i...Zakrwawionej.
Praktycznie ca豉 jej twarz by豉 we krwi, 陰cznie z w這sami.
G鏎aleczka weso這 odbiega od "kamery"
Ukazuj si za ni rzeka z krwi.
Dziewczyna przechodzi przez ni na drugi brzeg.
Jaka kobieta 豉pie j, przytrzymuje przy ziemi i rani jakim ostrzem jej stopy po czym puszcza weso陰 g鏎alk wolno.

Po ca造m zaj軼iu przed "obiektywem" pojawia si kolejna weso豉 zakrwawiona g鏎aleczka.
Jaki wielki facet podnosi j i powoli przenosi przez rzek, w kt鏎ej jest teraz pe軟o ostrzy.
"Zbli瞠nie" na nogi dziewczyny kt鏎a manewruje nimi tak by ich nie zrani o ostrza.
Szcz窷liwa i bez ran trafia na drugi brzeg, facet j puszcza, a j nagle 豉pie tamta kobieta z no瞠m.
Jednak ona uwalnia si bez protestu kobiety.
Dziewczyna biegnie szcz窷liwa i zdrowa przed "kamer" a nagle zza niej wyskakuje tamta kobieta bierze n騜 i przecina jej nog, zaczynaj帷 od kostki a ko鎍z帷 na 造dce.
Przy czym i ja czuj pewnego rodzaju b鏊 w nodze.
Nie by to zwyczajny b鏊, taki troch jakby "niewyra幡y". Czu豉m co w rodzaju b鏊u, ale nie by這 to tak bolesne nawet jak lekkie p造tkie dra郾i璚ie no瞠m.


I to tyle. :3


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 10:33, 06 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Nemu



Do陰czy: 02 Sie 2014
Posty: 27
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: 砰wiec
P貫: Kobieta

Post
[4-08-2014]


-Brak LD
(Duch, gra i p豉cz)

No wi璚 id sobie we 郾ie na wycieczk z rodzin do lasu, przemierzamy ca趾iem 豉dne okolice.
Wychodze kawa貫k na prz鏚 i spotykam ducha. Tak przynajmniej przestawi豉 si rudow這sa kobieta siedz帷a na 豉wce w drewnianej altance.
rozmawiam sobie z ni troszk.
Potem akcja przenosi si do sklepu kt鏎y widzia豉m siedz帷 w altance.
Jestem w sklepie ja i moi rodzice.
Tata idzie w jedn stron, a ja i mama w drug.
Trafiamy na dzia z ciuchami.
Widz 郵iczny sweterek.
Mama m闚i, 瞠 mi go kupi ale najpierw trzeba go przymierzy. Gdy znalaz造鄉y przymierzalnie okaza這 si, 瞠 s w nich jakie samo sprz徠aj帷e odkurzacze. Stwierdzi造鄉y z mam 瞠 chyba za nied逝go zamykaj ten sklep.
No trudno zostawiam sweterrk.
Zgarniam z p馧ki dietetyczne batoniki i saszetki z jakim dietetycznym jedzeniem i pr鎩 z mama do kasy.
Tam okazuje si 瞠 jedna saszetka kosztuje 24 z這te a jeden batonik 17.
Tak wi璚 oburzone cen zostawiamy towar w kasie i t逝maczymy kasjerce 瞠 nie mamy tyle pieni璠zy.
"scenka" si urywa i pojawiam si ponownie w sklepie tym razem jednak z rudow這sym duchem
Wiem jednak, 瞠 rodzice zaraz nas dogoni i wejd do sklepu.
Tak te si dziej.
Jednak chodz po sklepie tylko z duchem.
Potem s豉bo pami皻am reszt...Wiem 瞠 鈍iat zamieni si w gr, pami皻am kolory.

Jednak reszt, ju dobrze pami皻am.
Wracam z rodzicami i bratem ze sklepu samochodem.
Wszyscy jeste鄉y przera瞠ni bo z nieba spadaj samochody na jezdni.
Tacie udaj si ich unikn望, potem spada samolot.
W tym momencie zmienia si m鎩 punkt widzenia, widze cala akcj jakbym ogl康a豉 film.
Auto w co uderza.
Wypada z niego m鎩 brat i ginie.
Ja, i moi rodzice le篡my na ziemi, przyje盥瘸 karetka.
Okazuje si, ze nam trzem nic si nie sta這.
Akcja przenosi si do mojego domu.
Jestem okropnie smutna, wierz w to, 瞠 m鎩 brat umar.
M闚i to mamie.
Krzycz, pytam si jej czemu ona tak spokojnie siedzi!
Ona mi m闚i 瞠 musz o tym zapomnie i si nie smuci.
Dzwonimy na angielskie pogotowie 瞠by zapyta si co sta這 si z moim bratem.
Z lekarzem przez telefon rozmawiam ja bo tylko ja znam angielski.
Pytam czy wiedza co o [tutaj imi i nazwisko mojego bata].
On odpowiada 瞠 nie ma takiej osoby w ich szpitalu.
Wszyscy w domu stajemy si okropnie smutni.
Zaczynam p豉ka i tak oto Nemu budzi si o 5:00 ze 透ami w oczach.
Koniec 1 snu.

Zapisa豉m sen po obudzeniu si i znowu zasn窸am.


[Jak zasn窸am przy郾i mi si kolejny sen]


-Brak LD
(Szko豉, imi m瘰kie)

Nie wiele pami皻am z tego kr鏒kiego snu.
Pami皻am, 瞠 by豉m w szkole, byli tam moi znajomi.
Mieli鄉y na jakich ma造ch kamyczkach napisa nasze ulubione meskie imi.
Napisa豉m Marek.
I to tyle.


[I kolejny sen tej nocy]

Sen o LD, Co jak incepcja, sen we 郾ie, podejrzenie LD.

(Kuchnia, Incepcja, Silne wra瞠nia dotykowe)

Jestem sobie w kuchni, w moim domu.
Jest w niej tez m鎩 tata i mama.
Nagle k豉d si na ziemi z my郵, 瞠 chce mie LD.
Zasypiam(Sen We 好ie)
W tym 郾ie we 郾ie, pojawiam si znowu w kuchni, chc zrobi ca貫 otoczenie na bia這, 瞠bym mog豉 co stworzy.
Nagle z tego snu mnie wywala, wi璚 wyobra瘸m sobie 瞠 w tym 郾ie we 郾ie si kr璚, troch to pomaga, ale potem k豉d si na ziemi.
I tu pojawi si co jak p造tki sen.
Czuj moje cia這...Ale cia這 z tego pierwszego snu kt鏎e le篡 w kuchni.
Bardzo dok豉dnie czuj faktur pod這gi w kuchni, czuj jej temperatur, twardo嗆.
Tak jakby by豉 prawdziwa.
Nagle ca趾iem wybudzam si do snu w kt鏎ym le輳 w kuchni.
Wstaje i biegn do mojego pokoju bo stwierdzi豉m 瞠 tam 豉twiej utrzymam si we 郾ie.
Zasypiam na moim 堯磬u mimo tego 瞠 jaka obca mi osoba le篡 na jego dole.
Pr鏏uj wywo豉 w kolejnym 郾ie we 郾ie LD, ale nie wychodzi.
I tu ten dziwny sen si ko鎍zy.
Mam nadziej, 瞠 kto mi go wyja郾i.



[Kolejny sen tej nocy]

-Brak LD

(Krew, poci皻e stopy i b鏊 w nodze)

Ten sen by dosy p造tki i kr鏒ki.

By jak film chocia bardziej kojarzy mi si z reklam.
Na pocz徠ek zbli瞠nie na twarz 郵icznej g鏎alki u鄉iechni皻ej od ucha do ucha i...Zakrwawionej.
Praktycznie ca豉 jej twarz by豉 we krwi, 陰cznie z w這sami.
G鏎aleczka weso這 odbiega od "kamery"
Ukazuj si za ni rzeka z krwi.
Dziewczyna przechodzi przez ni na drugi brzeg.
Jaka kobieta 豉pie j, przytrzymuje przy ziemi i rani jakim ostrzem jej stopy po czym puszcza weso陰 g鏎alk wolno.

Po ca造m zaj軼iu przed "obiektywem" pojawia si kolejna weso豉 zakrwawiona g鏎aleczka.
Jaki wielki facet podnosi j i powoli przenosi przez rzek, w kt鏎ej jest teraz pe軟o ostrzy.
"Zbli瞠nie" na nogi dziewczyny kt鏎a manewruje nimi tak by ich nie zrani o ostrza.
Szcz窷liwa i bez ran trafia na drugi brzeg, facet j puszcza, a j nagle 豉pie tamta kobieta z no瞠m.
Jednak ona uwalnia si bez protestu kobiety.
Dziewczyna biegnie szcz窷liwa i zdrowa przed "kamer" a nagle zza niej wyskakuje tamta kobieta bierze n騜 i przecina jej nog, zaczynaj帷 od kostki a ko鎍z帷 na 造dce.
Przy czym i ja czuj pewnego rodzaju b鏊 w nodze.
Nie by to zwyczajny b鏊, taki troch jakby "niewyra幡y". Czu豉m co w rodzaju b鏊u, ale nie by這 to tak bolesne nawet jak lekkie p造tkie dra郾i璚ie no瞠m.


I to tyle. :3


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 10:34, 06 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Fallen Leaf
Administrator


Do陰czy: 17 Gru 2012
Posty: 4312
Przeczyta: 4 tematy

Pom鏬: 308 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Radomsko
P貫: M篹czyzna

Post
Takie sny we 郾ie si zdarzaj. Bez w徠pienia tw鎩 oznacza progres. Wielopoziomowe sny mog wyst徙i po np. zbytnim zainteresowaniem si snem w dniu poprzednim. Do tego 鈍ietna pami耩 sn闚. Bardzo dobrze ci idzie Smile
A ostatni sen to niez豉 psychodelka Smile


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 17:54, 06 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Nemu



Do陰czy: 02 Sie 2014
Posty: 27
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: 砰wiec
P貫: Kobieta

Post
Dzi瘯i. :3
Sama jestem zaskoczone jak du穎 sn闚 zapami皻a豉m!
Tak, ostatni sen by dziwny, nie wiem sk康 moja pod鈍iadomo嗆 wzi窸a na ten sen pomys. xD


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 18:09, 06 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Nemu



Do陰czy: 02 Sie 2014
Posty: 27
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: 砰wiec
P貫: Kobieta

Post
[8-09-2014]


-Brak LD

(Kuzynka, dziwne stwory i p馧noc)

No wi璚 jad, ja moja mama, tata brat i kuzynka. Jedziemy samochodem, jest noc.
Stajemy pod jakim nieciekawym wysokim blaszanym supermarketem z neonowym znakiem kt鏎y o鈍ietla troch wn皻rze samochodu.
I teraz problem...Nie wiem jak to si nazywa..W 鈔odku auta tam gdzie zwykle jest radia, nie ma w og鏊e tej 軼ianki i jest dziura. Dziura ta jest ciemna nie wida nic co jest wewn徠rz niej dop鏦i nie wy豉zi z niej do po這wy brzucha jaki cz貫ko-podobny stw鏎.
By straszny, jego sk鏎a by豉 poszarza豉, on sam by potwornie wychudzony i mia zdeformowan g這w oraz troch cia這.
Kuzynka powiedzia豉, 瞠 to jest jej tata, m鎩 wujek.
Nadal jednak przera穎na by豉m si璕aj帷ym do mnie 豉pami stworem.
Potem magicznym sposobem pojawili鄉y si przed domem mojej kuzynki.
Weszli鄉y do niego, wygl康a zupe軟ie tak jak w rzeczywisto軼i.
Nadal by豉 chyba 22:22.
Moja mama, m鎩 tata i brat nagle znikli. Zosta豉m w domu ja, Kuzynka jej m捫 i dzieci.
Ba豉m si troch wraca do domu bo wiedzia豉m, 瞠 przed domem stoi samoch鏚 z przera瘸j帷ym stworem w 鈔odku.
Gdy jednak po jakim czasie si prze豉ma豉m i chcia豉m wyj嗆, zobaczy豉m przed domem niewielk dziewczynk, kt鏎a by豉 bardzo podobna do tamtego stwora.
By豉 pozbawiona w這s闚, bardzo chuda a jej sk鏎a by豉 mieszank r騜owego i fioletowego koloru.
Przera穎na tym co zobaczy豉m, wr鏂i豉m do domu kuzynki.
Dziewczynka chcia豉 do niego wejsc. Kuzynka w ko鎍u jej otworzy豉 a ona magicznie po przekroczeniu progu zmieni豉 si w normaln dziewczynk.
Pobawi豉m si z ni troch.
Jednak zobaczy豉m 瞠 na zegarze jest ju p馧noc, tak wi璚 wr鏂i豉m szybko do domu.
By豉m wystraszona bo wiedzia豉m 瞠 jutro szko豉 i musz jeszcze zrobi zadanie domowe.
I si obudzi豉m. Wink


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nemu dnia 字o 16:00, 10 Wrz 2014, w ca這軼i zmieniany 1 raz
Wto 17:16, 09 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Nemu



Do陰czy: 02 Sie 2014
Posty: 27
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: 砰wiec
P貫: Kobieta

Post
[10-09-2014]


-Brak LD

(Kuzynka, dziwne stwory i p馧noc)



Z dzisiejszej nocy zapami皻a豉m tylko jeden kr鏒ki sen.
By豉m w nim czarnow這s azjatk.
Moje w這sy by造 naprawd bardzo g瘰te...To znaczy tak bardzo bardzo geste jak u nikogo innego
Wygl康a造 i mia造 faktur jak peruka. Na ko鎍ach by造 nieciekawe i postrz瘼ione.
I ca造 ten sen sta豉m przed lustrem i pr鏏owa豉m je okie透na.


A i tak przy okazji. Zauwa篡豉m, 瞠 im wi璚ej odczuwam stresu tym s豉biej zapami皻uj sny. :/ Jak sobie radzi z tym stresem?


Post zosta pochwalony 0 razy
字o 15:59, 10 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Fallen Leaf
Administrator


Do陰czy: 17 Gru 2012
Posty: 4312
Przeczyta: 4 tematy

Pom鏬: 308 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Radomsko
P貫: M篹czyzna

Post
Mo瞠 jakie medytacje, a najlepiej uwa積o嗆 bo dodatkowo owocuje w sferze onirycznej. Jestem bardzo podatny na stres i te mam z nim problem, dzisiaj zam闚i貫m ksi捫k o uwa積o軼i, kt鏎 zamierza貫m naby ju od dawna. To do嗆 spore przedsi瞝zi璚ie, no ale zobaczymy Smile
A tak to wystarczy ci relaksacja przed za郾i璚iem, 瞠by pozby si stresu z dnia. No i te nie wmawiaj sobie, 瞠 stres=gorsza pami耩 sn闚, bo tak b璠zie.


Post zosta pochwalony 0 razy
字o 16:24, 10 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Relacje / Dzienniki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach


fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin