Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna
RejestracjaSzukajFAQU篡tkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z LD POMOCY
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Problemy i pytania Zobacz poprzedni temat
Zobacz nast瘼ny temat
Problem z LD POMOCY
Autor Wiadomo嗆
Hess



Do陰czy: 03 Pa 2010
Posty: 71
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna

Post
No i to sa bardzo dobre rady a nie teksty zobacz wild i mild w googlach ;d bardzo fajnie opisane napewno sie przyda nietylko mi i bardzo pomoze naprawde pomogles dzieki jeszcze raz


Post zosta pochwalony 0 razy
Pi 12:22, 03 Gru 2010 Zobacz profil autora
Hess



Do陰czy: 03 Pa 2010
Posty: 71
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna

Post
hej zastanawia mnie jedna sprawa ... moj kumpel mowi ze on ld ma zawsze kiedy chce poprostu sobie liczy i ma i mowi ze nigdy nie trenowal innych technik nie zajmowal sie tym itd. macie moze tak samo? to ze mozna miec ld ot tak to wiem ale tak bez zadnych cwiczen? poprostu tylko liczyc? dla mnie to jest troche nie realne i niesamowite.Co do jego prawdomownosci jestem pewny na 100% ze nie klamie macie na to jakies logiczne wytlumaczenie?


Post zosta pochwalony 0 razy
Wto 20:41, 07 Gru 2010 Zobacz profil autora
Johny
Senny Podr騜nik


Do陰czy: 05 Maj 2006
Posty: 2562
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 134 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Co to znaczy liczy?

S ludzie, kt鏎zy do鈍iadczaj 鈍iadomych sn闚 spontanicznie, naturalnie - czasem nawet przez d逝gi okres czasu. Mo瞠 Tw鎩 kolega do nich nale篡?


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johny dnia 字o 22:51, 08 Gru 2010, w ca這軼i zmieniany 1 raz
Wto 20:50, 07 Gru 2010 Zobacz profil autora
Hess



Do陰czy: 03 Pa 2010
Posty: 71
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna

Post
liczyc-tzn tak jak kotwica w wildzie zachowuje swiadomosc dzieki liczeniu mowil ze on liczy od 1000 i idzie w dol a ja np. mam tak ze zawsze jak pr鏏uje liczyc albo napelniac sie energia ld to odrazu zasypiam a jak jestem w takim stanie ze nie jestem senny i zaczne liczyc to dochodze do 700 (od 1000 liczac czyli 300) i nawet nie czuje sie senny i przestaje albo mysli przytlaczaja liczenie i zapominam o tym macie jakas rade na to?


Post zosta pochwalony 0 razy
字o 19:33, 08 Gru 2010 Zobacz profil autora
Johny
Senny Podr騜nik


Do陰czy: 05 Maj 2006
Posty: 2562
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 134 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Je郵i akurat tej techniki chcesz pr鏏owa, to zdecydowanie pr鏏uj w tych momentach w kt鏎ych jeste senny. Najlepiej lekko, ale stan w kt鏎ym 豉two Ci zasn望 jest potrzebny, bo przecie musisz zasn望. ;) Kwestia tylko w zachowaniu 鈍iadomo軼i - je郵i uciekniesz od liczenia w inne my郵i i w nie zaanga簑jesz, to stracisz 鈍iadomo嗆.


Post zosta pochwalony 0 razy
字o 23:00, 08 Gru 2010 Zobacz profil autora
Hess



Do陰czy: 03 Pa 2010
Posty: 71
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna

Post
FUCK YEAH! Jo wszystkim mialem dzisiaj moje 1 LD moze wam opisze cala historyjke zebyscie mi powiedzieli czy LD to napewno bylo bo nie jestem pewny no i jest tam taki maly problem...
Poszedlem spac kolo 24 powiedzialem sobie ok teraz licze i policzylem chyba do 100 ale zadne mysli mi nie chodzily po glowie tzn. zasnolem liczac hipnagogow itd. nie mialem mialem zwykly sen,obuczilem sie o 7 bo mialem isc do szkoly ale zle sie czulem wiec poszedlem spac dalej (praktycznie to odrazu) i mowilem sobie to tylko sen w myslach zasnolem znowu bylem w jakiejs chinskiej kopalni jacys zlonieze mnie gonili w pewnym momencie trafilem do pokoju cesarza i wziolem go na zakladnika,ciagle gonil mnie jakis jego specialny obronca,gdy wyszedlem z nim na pole pomyslalem sobie kurde to przeciez sen to musi byc sen zucilem cesarza na ziemie poczekalem na straznika i powiedzialem mu prosto w oczy to tylko sen lecz on zaprzeczyl i zaczol mnie atakowac,powturzylem ze to sen i skupilaem sie na tym czego chce ,chcialem go usunac ale nic to nie dawalo wiec mysle sobie zrobie to inaczej zrobilem pare jutsu (z naruto) i wygladaly dokladnie tak jak chcialem moglem strzelac ogniem itd. wkoncu go wyrzucilem w kosmos a cesarz zniknal powiedzialem do jakiegos goscia widzisz to tylko sen , mialem racje gdzie moja nagroda i w tym momencie pojawily sie 2 nagie laski ale zadzwonil glosno domofon do drzwii i mnie obudzilo ;p (kurde bylem tak blisko Very Happy) powiedzcie mi czy to bylo ld? bo sadze ze tak i dlaczego wtedy nie moglem zmienic tego snu na inny tak jak pisalo w poscie ze mysle i mam skupialem sie i powturzylem wtedy pare razy to sen i nic...
J napisa:
Co to znaczy liczy?

S ludzie, kt鏎zy do鈍iadczaj 鈍iadomych sn闚 spontanicznie, naturalnie - czasem nawet przez d逝gi okres czasu. Mo瞠 Tw鎩 kolega do nich nale篡?

Dzi kumpel mi m闚i 瞠 mia oobe ;p nie ogarniam tego Very Happy jak go pytalem jak zachowac swiadomosc w ld napisal mi :
"ja was ludzie nie rozumiem , mnie wkurza samo liczenie wiec jak mam stracic swiadomosc przy czyms tak powalonym?"


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hess dnia Pon 21:39, 13 Gru 2010, w ca這軼i zmieniany 2 razy
Czw 12:16, 09 Gru 2010 Zobacz profil autora
Hess



Do陰czy: 03 Pa 2010
Posty: 71
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna

Post
siemka mam ostatnio cos takiego ze obudze sie rano (kolo 9) ale dalej ide spac mimo ze mi sie niechce...i teraz tak: jestem podczas normalnego snu, widze normalnie jak w snie jestem nieswiadomy.W tym momencie pojawia sie 1 ale,slysze wszystko to co sie dzieje podczas realnego zycia tzn moge byc na safari i normalnie mi sie to sni a slysze jak mama wchodzi do toalety zamyka drzwi i idzie sie napic...troche to jest dziwne i jestem pewny ze te dzwieki sa autentycznie z rl nie ze snu.Dzis slyszalem jak idzie do toalety a pozniej sie obudzilem i widzialem jak wychodzi...to sie jakos nazywa ? to dobrze /zle ze tak sie dzieje?


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 22:14, 01 Sty 2011 Zobacz profil autora
Johny
Senny Podr騜nik


Do陰czy: 05 Maj 2006
Posty: 2562
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 134 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
http://www.psajko.fora.pl/wewnatrz-sennego-swiata,6/bodzce-sluchowe-podczas-snu,203.html


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 22:27, 01 Sty 2011 Zobacz profil autora
Molder



Do陰czy: 01 Sty 2011
Posty: 43
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
ja podczas ld czu貫m jak musze prze趾n望 郵in bo gard這 mi zasch這, ale caly czas mowi貫m sobie jesze chwile :O i tak przeci庵貫m ld o kilka sekund xD


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 22:31, 01 Sty 2011 Zobacz profil autora
Hess



Do陰czy: 03 Pa 2010
Posty: 71
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna

Post
Siemka wszystkim wiem ze powinienem da edit ale wtedy by sie nie wy鈍ietlilo jako nowy post a nowego tematu zaklada nie chce. Chcia豚ym napisa 瞠 bardzo si angarzuje mam dziennik sn闚, codziennie go uzupe軟iam i bardzo si angarzuje, pr鏏uje nowych metod ale mam problem z robieniem RT i z metod d這ni, poprostu podczas dnia jako niemam g這wy do robienia tego wszystkiego macie mo瞠 jakie alternatywne wyj軼ie jak捷 fajn metod , ale tak 瞠by wystarcza造 jakie dzia豉nia przed snem a nie w ci庵u dnia tylko 瞠by by這 w miare skuteczne Wild mi niestey raczej nie wychodzi ;/


Post zosta pochwalony 0 razy
字o 18:29, 26 Sty 2011 Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Problemy i pytania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do: 
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach


fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin