Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna
RejestracjaSzukajFAQU篡tkownicyGrupyGalerieZaloguj
Metoda Szama雟ka
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Techniki Zobacz poprzedni temat
Zobacz nast瘼ny temat
Metoda Szama雟ka
Autor Wiadomo嗆
asai



Do陰czy: 08 Sty 2011
Posty: 28
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5

Post
Hmm...
@eNklav: Mam wra瞠nie, 瞠 rozmawiamy troch "obok" siebie... Dotyczy to zar闚no ciebie, jak i mnie...
Je郵i nie masz nic przeciwko, przejd na PW. Inaczej za鄉iecimy ciekawy temat. Sad


Post zosta pochwalony 0 razy
Pon 19:46, 28 Lut 2011 Zobacz profil autora
psajcho



Do陰czy: 10 Lut 2012
Posty: 109
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: si tu wzi掖em?
P貫: M篹czyzna

Post
Jestem strasznie sfrustrowany i wszystkie posty u篡tkownika eNklav to wielokropek domy郵am si 瞠 ten Pan usun掖 konto i jego wielka wiedza na temat szamanizmu zapisana tutaj posz豉 si...
Czy 瘸den z administrator闚 nie mo瞠 przywr鏂i tych post闚?


Post zosta pochwalony 0 razy
字o 21:51, 30 Maj 2012 Zobacz profil autora
trutka



Do陰czy: 28 Lut 2010
Posty: 204
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 14 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: Kobieta

Post
Nie usunal, raczej perfidnie zedytowal Razz.

"Ostatnio zmieniony przez eNklav dnia Pi 19:23, 13 Sty 2012, w ca這軼i zmieniany 2 razy"

He he.


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez trutka dnia 字o 22:04, 30 Maj 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
字o 22:03, 30 Maj 2012 Zobacz profil autora
Relwin
Senny Podr騜nik


Do陰czy: 11 Gru 2010
Posty: 355
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 13 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Ja rozumiem go, poniewa je郵i kto z jego otoczenia zna jego nick, mo瞠 bardzo 豉two wygooglowa eNklava i na nast瘼ny dzie naje si wstydu. Ze mn tak by這.


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Relwin dnia 字o 23:49, 30 Maj 2012, w ca這軼i zmieniany 1 raz
字o 23:49, 30 Maj 2012 Zobacz profil autora
psajcho



Do陰czy: 10 Lut 2012
Posty: 109
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: si tu wzi掖em?
P貫: M篹czyzna

Post
nie rozumiem...
jakiego wsydu?


Post zosta pochwalony 0 razy
Czw 7:02, 31 Maj 2012 Zobacz profil autora
Andrewek
Senny Podr騜nik


Do陰czy: 19 Gru 2008
Posty: 1566
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 123 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Gda雟k
P貫: M篹czyzna

Post
Relwin- jestem przekonany, 瞠 to nie problem ze znajomymi.
Raczej z tym, 瞠 LD zesz這 na psy i nie ma nic wsp鏊nego ze 軼ie磬 szama雟k. eNklav si zawi鏚, zasmuci i poszed robi swoje.


Post zosta pochwalony 0 razy
Czw 18:35, 31 Maj 2012 Zobacz profil autora
HP



Do陰czy: 07 Sie 2011
Posty: 9
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Bydgoszcz
P貫: M篹czyzna

Post
Andrewek napisa:
Relwin- jestem przekonany, 瞠 to nie problem ze znajomymi.
Raczej z tym, 瞠 LD zesz這 na psy i nie ma nic wsp鏊nego ze 軼ie磬 szama雟k. eNklav si zawi鏚, zasmuci i poszed robi swoje.


Z ciekawo軼i, co masz na my郵i pisz帷 "zesz這 na psy"?


Post zosta pochwalony 0 razy
Czw 19:34, 31 Maj 2012 Zobacz profil autora
psajcho



Do陰czy: 10 Lut 2012
Posty: 109
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: si tu wzi掖em?
P貫: M篹czyzna

Post
Jak to LD nie ma nic wsp鏊nego z szamanizmem?
Szamani podr騜uj w r騜nych stanach 鈍iadomo軼i podr騜uj w 鈍iecie astralnym komunikuj si tam z duchami przodk闚 i innymi oczywi軼ie nie tylko to robi ale to jedna z wa積iejszych czynno軼i jakie uskuteczniaj.


Post zosta pochwalony 0 razy
Czw 19:46, 31 Maj 2012 Zobacz profil autora
Andrewek
Senny Podr騜nik


Do陰czy: 19 Gru 2008
Posty: 1566
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 123 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Gda雟k
P貫: M篹czyzna

Post
Mam na my郵i to, 瞠 w obecnej formie LD jest bardzo okrojone i wyrwane z kontekstu, gdzie leci si tylko po wierzchu- LD sta這 si celem samym w sobie, ideologi, zostawienie lasu dla samych drzew, jak to si m闚i. Dodatkowo aktualnie sprzedaje si jako spos鏏 na zabaw, kontrol sn闚, sztuczn rzeczywisto嗆 bez zasad. Oczywi軼ie jest w tym mn鏀two mit闚 i ma si to nijak do reali闚. Jedyne co jest to mn鏀two dziwnych teorii i skr鏒闚 (WILD, MILD, PILD, DILD, SRILD) bez g喚bszego sensu i esensji 郾ienia.

To, co robi szamani pracuj帷 ze snem ma si niewiele do tego co dzi rozumie si pod poj璚iem LD.

Tak to widz.


Post zosta pochwalony 0 razy
Pi 7:57, 01 Cze 2012 Zobacz profil autora
Dragon



Do陰czy: 28 Pa 2006
Posty: 4
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 0/5

Post
Mialm a India雟kie praktyki snu – sposoby transformacji sn闚 na szama雟kiej 軼ie盧e
Napisane 29 Listopad 2012 o 20:02

Okadzamy si cedrem i oczyszczamy nim miejsce praktyki po czym ofiarowujemy tyto czterem kierunkom wyznaczaj帷 鈍i皻 przestrze. W jej centrum zapalamy 鈍iec symbolizuj帷 鈍i皻y ogie i skupiamy na nim uwag po czym rozpoczynamy modlitwy.
Nast瘼nie zaczynamy si relaksowa; g喚boko wdychaj帷 liczymy do czterech, a potem bardzo powoli wydychaj帷 liczymy wstecz od siedmiu do jeden. Wykonujemy cztery takie oddechy relaksuj帷 si po czym przypominamy sobie pe軟i ksi篹yca jak widzieli鄉y go, jak czuli鄉y jego 鈍iat這 i skupiamy si na tym wyobra瞠niu czuj帷 jak nape軟ia nas oczyszczaj帷a moc ksi篹yca jak spoczywamy w jego po鈍iacie.
Kiedy to poczujemy tworzymy w umy郵e relaksuj帷y obraz snu maj帷y nam pom鏂 przej嗆 do stanu hipnagogicznego:
Wyobra瘸my sobie, 瞠 jeste鄉y w 鈍i皻ym miejscu, z g鏎y 鈍ieci na nas ksi篹yc w pe軟i, czujemy jego 鈍i皻e wibracje w sobie i wok馧 siebie. W tej wizji przywo逝jemy naszego ducha opieku鎍zego aby nas chroni podczas podr騜y przed z造mi my郵ami, mocami oraz istotami jakie mog造 by pojawi si w naszym 郾ieniu. Przywo逝j帷 jego moc czujemy obecno嗆 ochronnej mocy b鏀twa w sercu, kt鏎a emanuje na zewn徠rz i przyjmuje form kr璕u ognia chroni帷ego nas przed, negatywnymi si豉mi, wrogami i demonami.
W naszym sercu czujemy i wyobra瘸my sobie p這mie reprezentuj帷y naszego ducha opieku鎍zego obdarzaj帷y nas moc, odwag i si陰 potrzebn by stawi czo這 negatywnym si這m, kt鏎y jest te 廝鏚貫m mocy ochronnego kr璕u ognia. W ten spos鏏 medytuj帷 na ochronny kr庵 relaksujemy si pozwalamy rozwija si hipnagogicznej wizji wprowadzaj帷ej nas w 鈍iat duch闚.
Relaksuj帷 si obserwujemy uwa積ie przestrze na zewn徠rz kr璕u gdzie rozwija si wizja jeste鄉y czujni by jej nie przeoczy. Nie wiadomo jaka wizja si pojawi i co b璠zie prezentowa豉, zazwyczaj jednak jest to wizja reprezentuj帷a to co stwarza nam problemy i przeszkody i co musimy rozpozna, z czym musimy stoczy walk by wej嗆 bezpiecznie do 鈍iata duch闚. Nie mo瞠my si cofn望, musimy stoczy walk do ko鎍a w przeciwnym wypadku wrogie si造 przejm nad nami kontrol je郵i ich nie rozpoznamy i nie stawimy im czo豉. Oto przyk豉d fragment wizji:

„Dostrzegam na zewn徠rz kr璕u g瘰t bia陰 mg喚. Przygl康am si jej, jest bezw豉dna, g瘰ta, trwa豉. Zastanawiam si nad jej natur, delikatnie j sonduj jednak ona si nie poddaje. Przywo逝j jedn ze swoich mocy i uderzam w ni rojem ognistych sylab. Kiedy to robi mg豉 chwilami przerzedza si i widz w niej jakie formy. Nie ustaj i w ko鎍u udaje mi si rozproszy mg喚 i widz, wok馧 g御zcz jaki form, s trwa貫, bezw豉dne i wype軟iaj szczelnie wszystko wok馧. Nie wiem jeszcze czym s, ale jestem przez nie otoczony i uwi瞛iony najwyra幡iej mnie ograniczaj. Badam je w ko鎍u bior pi喚 motorow i zaczynam je wycina – poddaj si. Wycinam przesiek a one wal si na stos. Podlewam je benzyn i podpalam. Te kt鏎e pad造 zaczynaj p這n望. Ostro積ie obserwuj co si dzieje i czuj pewn pozytywn zmian. Zach璚ony tym zaczynam wycina i pali po kolei wszystkie te formy wok馧 kr璕u kt鏎y mnie chroni. Trwa to d逝go, pracuj dok豉dnie czujnie i uwa積ie a wszystkie le膨 i p這n. Teraz czuj ju bardzo wyra幡 pozytywn zmian wiem ju czym s te formy one by造 wok馧 i narasta造 od wielu dni. Podsycam ogie, wizja wci捫 trwa co oznacza, 瞠 mam tu jeszcze co do zrobienia. Przywo逝j wiatr podsycaj帷y ogie. Wszystko si wypala i w ko鎍u zaczyna zapada si ziemia i wizja si rozpada. Dryfuj w bezgranicznej ciemnej przestrzeni czuj si wyzwolony z drugiej jednak strony czuj, 瞠 to jeszcze nie koniec. Odpr篹am si obserwuj帷 przestrze. Widz w niej jakie nier闚nomierno軼i, stopniowo przybieraj帷e formy mg造. Ponownie przywo逝j moc ognistych sylab, kt鏎e uderzaj w t mg喚 rozpraszaj帷 j i wylania si kolejna wizja. Widz za kr璕iem p這mieni jakie pole na kt鏎ym stoj drewniane formy przypominaj帷e szkielety dinozaur闚. Obserwuj je uwa積ie i czuj, 瞠 to wrogie si造. Przywo逝j ogie i podpalam je, patrz jak p這n podsycaj帷 ogie. W ko鎍u wal si na ziemi, pilnuj aby sp這n窸y. Kiedy w ko鎍u to nast瘼uje wizja zn闚 zaczyna si rozpada. Spoczywam w czystej ciemnej przestrzeni. Postanawiam zako鎍zy podr騜. Dzi瘯uj duchowi opieku鎍zemu, mocom i dobrym si這m, kt鏎e ochrania造 mnie i nape軟ia造 mnie moc w tej podr騜y na koniec zupe軟ie si relaksuj i zaczynam stopniowo si wybudza. Kiedy powracam do zwyk貫go stanu 鈍iadomo軼i wyra幡ie czuj, 瞠 co si zmieni這, jakie napi璚ia, kt鏎e ogranicza造 mnie w ostatnim czasie znikn窸y, nast徙i jaki prze這m, wype軟ia mnie energia i wyra幡ie czuj wzrost przejrzysto軼i.”

Wchodzenie w sen poprzez przywo豉nie wizji hipnagogicznych t metod sk豉da z kilku etap闚:
- w pierwszym musimy si g喚boko zrelaksowa by przesta odczuwa cia這.
- W drugim rozpoczynamy budowa wyobra瞠nie i przywo造wa opieku鎍ze moce aby chroni造 nas podczas 郾ienia.
- W trzecim pozwalamy si rozwin望 wizji uwa積ie j obserwuj帷 aby nie da si zmyli ani zdominowa.
- W czwartym etapie badamy wizj i przywo逝j帷 ro積e moce odkrywamy jak z ni pracowa.
- Kiedy to odkryjemy zaczynamy u篡wa stosownych mocy aby oczy軼i wizj, nie mo瞠my si cofn望 i musimy doprowadzi prac do ko鎍a w przeciwnym wypadku zostaniemy opanowani przez z貫 moce i b璠ziemy mieli problemy.

Je郵i chodzi o drugi etap czyli budowanie wyobra瞠nia jest to sprawa bardzo indywidualna poniewa musi si odwo造wa do naszych osobistych do鈍iadcze. Je郵i mamy do鈍iadczenia z medytacj na 鈍i皻e ogniska i mamy kontakt z t moc przywo逝jemy to wspomnienie i t moc. Je郵i medytowali鄉y na moc ksi篹yca i rozwin瘭i鄉y do鈍iadczenie tej mocy przywo逝jemy to miejsce i to wspomnienie zwi您ane z t moc. Zawsze jest to konkretne wspomnienie zwi您ane z naszym do鈍iadczeniem mocy. Kiedy mamy kontakt z duchem opieku鎍zym odwo逝jemy si do wspomnienia z tym zwi您anym, do miejsca w kt鏎ym tego do鈍iadczyli鄉y do odczu z tym zwi您anych. W r騜nych podr騜ach zale積ie od ich celu i mocy jakiej potrzebujemy odwo逝jemy si do konkretnej mocy i konkretnego do鈍iadczenia z tym zwi您anego. Zawsze te odwo逝jemy si do mocy naszego ducha opieku鎍zego. Mo瞠my u篡 dowolnej przyjemnej sytuacji z przesz這軼i zwi您anej z jakim miejscem a kiedy o篡wimy to w wyobra幡i przywo逝jemy ducha opieku鎍zego prosz帷 go o pomoc i ochron w naszej podr騜y. Mo瞠my przywo豉 obraz 鈍i皻ego ogniska i ochronnego kr璕u p這mieni je郵i mamy takie do鈍iadczenie. Je郵i nasze wspomnienie wi捫e si z wod mo瞠my stworzy fos wype軟ion wod chroni帷 nas przed z造mi mocami, mo瞠my przywo豉 wiatr, kt鏎y wiruje wok馧 chroni帷 nas, albo umie軼i kr庵 ochronnych symboli – wszystko zale篡 od naszych osobistych do鈍iadcze do kt鏎ych si odwo逝jemy by przywo豉 moc jak i od tego w jakim celu 郾imy. Ten etap s逝篡 przywo豉niu naszej osobistej mocy, kt鏎ej do鈍iadczyli鄉y i jest ca趾owicie indywidualny mo瞠 odwo造wa si do mocy zwi您anej z miejscem z przesz這軼i, albo do mocy jak otrzymali鄉y podczas snu. Musi to by jednak realna moc.

Przebieg kolejnych etap闚 zale篡 ju od samej wizji i mo瞠 wygl康a bardzo r騜nie. Przede wszystkim wchodzimy w 郾ienie aby pokona jakie przeszkody za wizja zale篡 od si z jakimi si mierzymy nale篡 te pami皻a, 瞠 wygranie bitwy nie oznacza wygrania wojny i cz瘰to musimy odby wiele podr騜y w sen aby sobie z czym poradzi. Przyk豉d:

„W pewnym okresie zacz窸y si pojawia bardzo dziwne negatywne problemy w relacjach mi璠zy cz這nkami rodziny, by這 to bardzo niepokoj帷e i od razu wygl康a這 na siln prowokacj jaki negatywnych duch闚. Postanowi貫m wi璚 郾i by zorientowa si o co chodzi. Wieczorem po oczyszczeniu, z這瞠niu ofiar i przygotowaniu modli貫m si do Ducha Opieku鎍zego aby ukaza mi co si dzieje i zasypiaj帷 zacz掖em wchodzi w wizj przywo逝j帷 obraz ducha opieku鎍zego stoj帷ego za mn. Duch uni鏀 mnie i zacz瘭i鄉y szybowa po czym wy這ni豉 si wizja. Zobaczy貫m wiele pomniejszych szkodz帷ych duch闚, kt鏎e wp造wa造 na wszystkich wok馧. Dzi瘯i mocy Ducha Opieku鎍zego walczy貫m z nimi uwalniaj帷 od nich wszystkich cz這nk闚 rodziny i oczyszczaj帷 ich przez wszystkie sny do rana. Kiedy rano wsta貫m wszystko by這 w znacznie lepszej sytuacji jednak wieczorem zn闚 zacz掖em zauwa瘸 niepokoj帷e symptomy rozpocz掖em wi璚 kolejn podr騜 podobnie jak wcze郾iejszej nocy zn闚 oczyszczaj帷 wszystko. Tej nocy duch opieku鎍zy wyt逝maczy mi dlaczego tak si dzieje, 瞠 duchy wracaj. Przez nast瘼ny dzie zastanawia貫m si nad tym czego nauczy mnie Duch Opieku鎍zy i trzeciej nocy wchodz帷 w sen b豉ga貫m Ducha Opieku鎍zego aby wyt逝maczy mi w jaki spos鏏 zabezpieczy rodzin przed tymi prowokacjami. W snach duch opieku鎍zy wyt逝maczy jaki spos鏏 powinienem stworzy magiczn ochron odwo逝j帷 si do Jego mocy i przez kolejne kilka dni tworzy貫m j i dopiero kiedy to zako鎍zy貫m prowokacje usta造.”

Jak wida z przytoczonego przyk豉du cz瘰to trzeba odby wiele podr騜y i nawet pokonanie w snach duch闚 stwarzaj帷ych problemy za豉twia spraw tylko na kr鏒k met i konieczne jest powtarzanie 郾ienia raz po raz dop鏦i nie rozwi捫e si problemu. Og鏊nie r騜nego rodzaju z貫 duchy bardzo cz瘰to stwarzaj r騜norakie problemy w relacjach. Duchy te s przyci庵ane przez negatywne my郵i i stany emocjonalne ludzi a kiedy si pojawiaj stymuluj i podsycaj te stany. Mog przyczepi si do kogo je郵i znajdzie si w z造m miejscu, je郵i spotka kogo za kim one pod捫aj, mo瞠 te sam przywo豉 je przez swoje post瘼owanie czy negatywne my郵enie. Je郵i kto prze郵adowany jest przez takiego ducha wszelkie konwencjonalne metody naprawy relacji ko鎍z si niepowodzeniem lub wr璚z pogarszaj sytuacj i wtedy jedyn szans jest 郾ienie. Jednak bez udzia逝 prze郵adowanej osoby nawet je郵i odprawimy duchy one stopniowo powr鏂 poniewa nawyki my郵owe tej osoby ci庵le b璠 negatywne i b璠 przyci庵a造 z貫 duchy. Musimy w闚czas poprzez 郾ienie powtarza oczyszczanie raz po raz cho jest to syzyfowa praca jednak je郵i jeste鄉y blisko zwi您ani z tymi lud幟i nie mamy wyboru. Kolejny przyk豉d.

„Kiedy pewnego razu siostra wr鏂i豉 z zagranicy natychmiast zacz窸y si dzia niepokoj帷e rzeczy, wszyscy stali si nadzwyczaj nerwowi, dra磧iwi i wrogo do siebie nastawieni, pe軟i niepokoju tak, 瞠 strach by這 wchodzi do domu, wszystko by這 wype軟ione jak捷 dziwn energi. Aby wyja郾i t sytuacj wieczorem rozpocz掖em 郾ienie. Gdy tylko wszed貫m w 鈍iat sn闚 od razu zobaczy貫m typow bia陰 oblepiaj帷 mg喚 a p騧niej demona. Z tego typu demonami styka貫m si wielokrotnie wcze郾iej dlatego od pocz徠ku wiedzia貫m, 瞠 sprawa jest paskudna. Demony te widz jako ogromny bia造 wir przyczepiony do g這wy ofiary kt鏎ego energia przenika przez ni i wyp造wa na zewn徠rz najlepszym sposobem jest trzyma si z dala od osoby w ten spos鏏 kontrolowanej. Je郵i si jest w stanie przywo豉 odpowiedni moc mo積a odci望 takiego demona od ofiary, ale jest to trudne, czasoch這nne i jest si samemu nara穎nym na problemy dlatego o ile to mo磧iwe lepiej trzyma si z dala. Nawet kiedy uda si odci望 takiego demona trzeba wiele czasu po鈍i璚i na oczyszczenie ofiary a i tak w wi瘯szo軼i przypadk闚 po jakim czasie podobny (a mo瞠 ten sam) demon lubi przyczepi si znowu i wszystko zaczyna si od pocz徠ku. Mo瞠 te 豉two zaatakowa tego, kt鏎y pr鏏uje go odci望 – szczeg鏊nie je郵i by這 si nara穎nym na jego oddzia造wanie przez kontakt z ofiar przez kt鏎 emanuje negatywn energi. Im d逝瞠j jest on z ofiar tym jego moc wi瘯sza i trudniej j odci望. Z tych wzgl璠闚 nawet je郵i uda si go odci望 trzeba co jaki czas powtarza 郾ienie aby upewni si czy demon nie powr鏂i – czyli jakby nie patrzy paskudna sprawa i 豉twiej zdecydowanie jest odci望 tak osob od otoczenia aby negatywna energia nie wp造wa豉 na innych. Taka osoba dalej zachowuje si okropnie, ale nie oddzia造wuje ju na innych na poziomie energii.
Poniewa sprawa dotyczy豉 mojej siostry nie mia貫m wyj軼ia musia貫m stoczy walk z demonem aby go odci望. 好i貫m przez ca陰 noc a demon przyjmowa ro積e formy i nie chcia odej嗆 w ko鎍u jednak uda這 mi si go odes豉 przy okazji dowiaduj帷 si wiele na temat tego typu oddzia造wania. P騧niej przez kolejne dni manifestowa si w snach pr鏏uj帷 mnie zmyli, podej嗆 i wypacza moje senne podr騜e.”

Zazwyczaj jednak w podr騜ach stykamy si z si豉mi, kt鏎e nam samym stwarzaj problemy na r騜nych p豉szczyznach mog to by ro積ego rodzaju duchy jak i bardziej bezosobowe negatywne energie stwarzaj帷e nam problemy, mog to by te oddzia造wania innych ludzi czyli to co potocznie okre郵a si mianem czarnej magii.
Czarna magia to nie tylko oddzia造wanie tych kt鏎zy oddaj si czarnej magii i pr鏏uj celowo szkodzi innym wykonuj帷 okre郵one praktyki czy rytua造. Ka盥a osoba my郵帷 negatywnie o innych, czuj帷 do kogo 瘸l, gniew czy inne negatywne uczucia jest 廝鏚貫m czarnej magii szkodz帷ej innym, nawet my sami my郵帷 negatywnie przyci庵amy tego typu energie, kt鏎e nam szkodz i je郵i w por nie oczy軼imy si si造 b璠 wzrasta造 a stan si dostatecznie pot篹ne by zagra瘸 nam w naszym 郾ieniu i gn瑿i nas dop鏦i ich nie pokonamy. Z tych wzgl璠闚 w 郾ieniu przede wszystkim stykamy si z wrogimi si豉mi kt鏎e sami tworzymy, prowokujemy i karmimy – to w豉郾ie je musimy rozpozna i pokona rozpoczynaj帷 kroczenie 軼ie磬 sn闚. Warto te sobie zdawa spraw, 瞠 nigdy nie pokonamy tych negatywnych si raz na zawsze dlatego musimy by czujni i uwa積i aby rozpozna je zanim ponownie urosn w si喚 i stara si nie dopuszcza do tego w豉軼iwie krocz帷 szama雟k 軼ie磬 i przestrzegaj帷 zasad.

Krocz帷 szama雟k 軼ie磬 snu zawsze obserwujemy swoje sny i nigdy nie lekcewa篡my sytuacji, kiedy w naszych snach zaczyna pojawia si cokolwiek negatywnego. Zawsze d捫ymy do oczyszczenia naszych sn闚 – nie dotyczy to tylko sn闚 – je郵i na jawie zaczynamy odczuwa negatywne stany umys逝 musimy sta si czujni i powinni鄉y to zbada. Szczeg鏊nie powinno nas zaniepokoi je郵i negatywne stany umys逝 trwaj d逝瞠j lub s dla nas nietypowe bo niemal zawsze oznacza to pojawienie si wrogich duch闚 od kt鏎ych musimy si uwolni. Kroczenie szama雟k 軼ie磬 wymaga systematycznego oczyszczania, oczyszczamy si wieczorem, oczyszczamy si kiedy stykamy si z negatywnymi si豉mi i kiedy czujemy tak potrzeb, rozwijamy pozytywne relacje z dobrymi si豉mi i pr鏏ujemy robi zawsze wiele pozytywnych rzeczy unikaj帷 negatywnych.

Bardzo przypomina to praktyk milam – j r闚nie zaczynamy od oczyszczenia, na niej tak samo unikamy negatywnych dzia豉 staraj帷 si kultywowa pozytywne, oczyszczamy si przed snem i przez ofiarowania, modlitw, praktyk sadhany pr鏏ujemy budowa zwi您ki z pozytywnymi si豉mi. Teksty dotycz帷e praktyki podczas snu r闚nie zalecaj przezwyci篹anie negatywnych si i duch闚 podczas 郾ienia dop鏦i nie osi庵niemy poziomu na kt鏎ym przekszta販imy nasze oczyszczone sny w czyst krain manifestuj帷 w niej mandal B鏀twa.
Mimo i Buddyjski pogl康 jest zupe軟ie inny od pogl康u szama雟kiego i powinni鄉y raczej patrze na negatywne rzeczy podczas snu jak na manifestacje naszych negatywnych my郵i, sk這nno軼i i nawyk闚, kt鏎e powinni鄉y przezwyci篹y i przekszta販i. To same metody radzenia sobie z nimi w trakcie snu bywaj identyczne. Przywo逝jemy moc naszego Guru, Jidama kiedy czujemy si zagro瞠ni i pr鏏ujemy przezwyci篹y negatywne sytuacje w 郾ie.
Warto r闚nie zwr鏂i uwag na fakt, 瞠 Tybeta雟ka kultura jest kultur szamanistyczn i potocznie uznaje si duchy i negatywne si造 za jak najbardziej realne i mimo i jest to sprzeczne z Buddyjskim pogl康em jest on mocno zakorzeniony w 鈍iadomo軼i Tybeta鎍zyk闚 co wp造wa na postrzeganie i spos鏏 wykonywania ro積ych praktyk.
Praktyka milam i jidama jest zwi您ana z praktyk Buddyjskiej Tantry i opiera si na pogl康zie Buddyjskim – jest praktyk Buddyjsk tylko i wy陰cznie w闚czas je郵i u jej podstawy le篡 ugruntowany Buddyjski pogl康. Bardzo cz瘰to jednak tak nie jest, praktykuj帷y nie utrzymuj wysokiego Buddyjskiego pogl康u tylko dualistyczny szama雟ki pogl康 i jak wyja郾ia Tenzin Wangyal Rinpocze z takim pogl康em nawet je郵i praktykujemy sadhan to nie jest to tak naprawd Buddyjska praktyka tylko praktyka szama雟ka i dop鏦i nie rozwiniemy w豉軼iwego pogl康u cokolwiek b璠ziemy robi b璠ziemy praktykowali szamanizm. W tym sensie i na tym poziomie nie ma 瘸dnej r騜nicy miedzy praktyk milam a szama雟kimi praktykami snu, na tym poziomie s dok豉dnie tym samym. Je郵i wykonujemy je kierowani wsp馧czuciem dla dobra innych i nasza intencja jest dobra jest to prawdziwa szama雟ka 軼ie磬a – je郵i wykonujemy j z egoistycznych pobudek a nasza intencja nie jest czysta praktykujemy „czarn dharm” staj帷 si czarnym szamanem.
Share on facebook



Kontynuuj czytanie Mialm a India雟kie praktyki snu – sposoby transformacji sn闚 na szama雟kiej 軼ie盧e

Chcesz zostawi komentarz?
Napisane w kategorii: Wizje i Sny
Mialm a India雟kie praktyki snu
Napisane 28 Listopad 2012 o 01:56

„Uzupe軟iaj帷a metoda obejmuje utrzymanie 鈍iadomej obecno軼i podczas sn闚 poprzez postanowienie dokonania tego. Robi to ci, kt鏎zy nie posiadaj mocy kontrolowania energii i dlatego nie s w stanie rozpozna przejrzystego 鈍iat豉 snu.
W tym przypadku medytuje si na B鏀two mandali ja r闚nie na Guru i zanosi b豉gania o otrzymanie od Niego b這gos豉wie雟twa w praktyce. Modlimy si:
„Obym do鈍iadczy wielu sn闚,
oby moje sny by造 przejrzyste i pomy郵ne,
obym podczas sn闚 utrzyma 鈍iadom obecno嗆
i obym skutecznie zastosowa specjaln jog w stanie snu.
Oby wszystkie niesprzyjaj帷e warunki zosta造 wyeliminowane
I oby pojawi造 si wszystkie sprzyjaj帷e okoliczno軼i.”
Powiniene r闚nie z這篡 mandali B鏀tw i ochronnym duchom ofiary z tormy, prosi ich o o鈍iecon aktywno嗆 i ustali granice miejsca praktyki.
W dzie powiniene nieustannie podejmowa silne postanowienie, 瞠 zachowasz 鈍iadomo嗆 w stanie snu, jak r闚nie po陰czy to z praktyk polegaj帷 na powtarzaniu my郵i, 瞠 cokolwiek si pojawi, przypomina zjawisko we 郾ie i nale篡 je uzna za sen. Nieustannie kultywuj r闚nie my郵, 瞠 kiedy pojawi si sny, rozpoznasz je i nadasz moc Jodze Snu.” /Tsongkapa/

Praktyka zaczyna si od oczyszczenia siebie i miejsca praktyki za pomoc ognia, wody, dymu mantry i rytua逝, po czym modlimy si do B鏀twa lub Guru (B鏀two nie jest r騜ne od Guru), z這瞠nia ofiar i pro軸 do duch闚 o ochron oraz budowanie ochronnego kr璕u. W tym zakresie nie r騜ni si to niczym od szama雟kich praktyk snu. Joga Snu zwi您ana jest zawsze z konkretnym B鏀twem Tantrycznym, kt鏎ego Sadhan Jogin wykonuje i jej celem jest osi庵ni璚ie realizacji B鏀twa dlatego oczyszczenie, ofiarowanie i ochron zawsze wykonuje si zgodnie z Sadhan konkretnego B鏀twa. Pierwszym celem na 軼ie盧e praktyki Jogi Snu jest zamanifestowanie cia豉 snu jak cia豉 B鏀twa i przekszta販enie sn闚 w mandal B鏀twa, utrzymanie 鈍iadomo軼i podczas 郾ienia s逝篡 temu celowi czyli pozytywnemu przekszta販eniu sn闚. Dlatego zasypiaj帷 rozwija si czyst wizj B鏀twa by mog豉 ona si zamanifestowa we 郾ie.
Nale篡 przy tym jasno sobie zdawa spraw, 瞠 B鏀two i mandala B鏀twa s symbolami okre郵onych doskona造ch w豉軼iwo軼i i nie chodzi tu o mechaniczn wizualizacj forma w oderwaniu od ich istotnego znaczenia. W istocie chodzi tu o wyeliminowanie trucizn i splamie umys逝 a nie ja這w gr wyobra幡i a wi璚 istotna jest tre嗆.
W zwyk造ch snach manifestuj si nasze splamienia i trucizny umys逝; gniew, po膨danie, ignorancja, egoistyczne pragnienia i obawy, zawi嗆, duma itd. Siebie r闚nie widzimy przez pryzmat splamie, zaciemnie ego i trucizn umys逝. Manifestacja siebie jako B鏀twa oznacza, 瞠 w miejsce gniewu manifestuje si mi逝j帷a dobro, w miejsce chciwo軼i, bezgraniczna szczodro嗆 itd. czyli wszystkie pozytywne w豉軼iwo軼i b鏀twa, eleiminuj帷 nasze splamienia. Nie my郵imy, nie postrzegamy siebie jako samsarycznej istoty pod捫aj帷ej za truciznami umys逝, ale jako o doskona貫j formie B鏀twa przepe軟ionej czystymi pozytywnymi w豉軼iwo軼iami co jest istot przekszta販enia. Kiedy wi璚 manifestujemy si we 郾ie jako B鏀two przepe軟ia nas wsp馧czucie w miejsce wrogo軼i, my郵imy i postrzegamy jako B鏀two ze wsp馧czuciem i wszystkimi pozytywnymi w豉軼iwo軼iami i to jest istota procesu transformacji w B鏀two w trakcie 郾ienia – rozpuszczenie wszelkich negatywnych rzeczy i transformacja w pozytywne. Jako B鏀two manifestujemy si w celu pomagania wszystkim czuj帷ym istotom i w ten spos鏏 郾imy. Wszystkie we 郾ie postrzegamy ze wsp馧czuciem jako czyste i w ten spos鏏 przekszta販amy tre嗆 sn闚 i to jest znaczenie mandali B鏀twa, praktyki oczyszczania i przekszta販ania wszystkiego co si pojawia we 郾ie. Zdajemy sobie spraw, 瞠 郾imy i wszystko jest nierealne, stwarzane przez nasze emocje, napi璚ia, nawyki karmiczne – 鈍iadomi tego rozpoznajemy to i przekszta販amy negatywne emocje w pozytywne realizuj帷 cel praktyki przekszta販aj帷 nasz splamion senn wizj w czyst wizj woln od emocjonalnych splamie czyli czyst krain Buddy. Kiedy w procesie 郾ienia osi庵amy oczyszczenie w ko鎍u rozpuszczamy wszystko i medytujemy na pustk. Tak wi璚 w istocie praktyka w trakcie snu jest taka sama jak praktyka przekszta販enia kt鏎 wykonujemy praktykuj帷 sadhan B鏀twa nie chodzi tu o form lecz o tre嗆. Jak wyja郾iaj teksty na pocz徠ku praktyki czysta kraina Buddy w jak przekszta販amy sen jest w istocie naszym wyobra瞠niem jednak powinni鄉y traktowa j jako prawdziw czyst krain i w ko鎍u wraz z rozwojem praktyki nasze sny manifestuj si jako prawdziwe czyste krainy. Czysta kraina mo瞠 mie dowoln form tym co sprawia, 瞠 istotnie jest ona czyst krain nie jest forma, ale fakt, 瞠 nie ma w niej trucizn umys逝 i mentalnych splamie przez co manifestuje si jako doskona豉 mandala B鏀twa na poziomie sambhogakai wymiaru b這go軼i we 郾ie.

Kiedy 郾imy zwyk造 samsaryczny sen 郾imy o ludziach i miejscach z kt鏎ymi 陰cz nas nasze splamienia i poprzez sen manifestuj si one, 郾imy o wrogo軼i, konfliktach w snach manifestuj si nasze obawy, pragnienia, konflikty. Przekszta販aj帷 sen widzimy te konflikty, manifestacje naszych trucizn emocjonalnych i nawyk闚 utrzymujemy 鈍iadomo嗆 ich nierealno軼i i przekszta販amy je. Kiedy we 郾ie pojawia si w nas wrogo嗆 przekszta販amy j przez wsp馧czucie i mi逝j帷 dobro w闚czas wroga posta przekszta販a si czyst i tak zaczynamy j postrzega. Praktykuj帷 w ten spos鏏 we 郾ie oczyszczamy nasze splamienia. Dostrzegaj帷 je nie pod捫amy za nimi tylko je rozpuszczamy rozpoznaj帷, 瞠 s to projekcje naszego umys逝. Modl帷 si ” obym skutecznie zastosowa specjaln jog w stanie snu ” – w豉郾ie to mamy na my郵i, aby鄉y potrafili pozytywnie przekszta販i sen i uwolni si od negatywnych wzorc闚. Kiedy w procesie przekszta販enia oczyszczamy si, rozpuszczamy karmiczne uwarunkowania stwarzaj帷e samsaryczne sny a nasza czysta natura Buddy zaczyna si budzi. Modl帷 si ” oby moje sny by造 przejrzyste i pomy郵ne ” mamy na my郵i oby uda這 nam si rozpu軼i i przekszta販i napi璚ia, nawyki karmiczne, kt鏎e stwarzaj negatywne sny i utrzyma czyst przejrzyst pozytywn wizj podczas snu a w闚czas sny staj si 廝鏚貫m b這gos豉wie雟tw i pozytywnej energii przenikaj帷ej nas na jawie. Istot praktyki jest aby鄉y potrafili zrelaksowa si podczas 郾ienia i rozpu軼i negatywne wzorce przekszta販aj帷 je w pozytywne czyli w czyst mandal B鏀twa.
Zasypiaj帷 wprowadzamy w sen pozytywn medytacj i nastawienie aby w procesie 郾ienia ona si spontanicznie rozwija豉 pozytywnie przekszta販aj帷 sny to zasada praktyki, kt鏎 wykonujemy we 郾ie – Jogi kt鏎 chcemy skutecznie zastosowa w trakcie snu. W ko鎍u w procesie samooczyszczenia realnie manifestujemy si we 郾ie jako B鏀two a sen staje si realn mandal B鏀twa – czyst krain i osi庵amy realizacj B鏀twa, kt鏎e praktykujemy.

Praktyki snu Indian stosuj te same metody i pomimo zewn皻rznych r騜nic pod wzgl璠em istoty praktyk i mechanizm闚 nie r騜ni si one niczym od opisanych powy瞠j. Stosuje si w nich tak samo oczyszczenie, u鈍i璚enie miejsca praktyki, oczyszczenie siebie, modlitwy do B鏀tw itd. r騜ni si tylko form uwarunkowan kultur w kt鏎ej s praktykowane. Mimo, 瞠 wykorzystuj te same mechanizmy w ten sam spos鏏 opieraj si na zupe軟ie innym pogl康zie inny jest te cel i podej軼ie do praktyki.

W Buddyzmie ca陰 rzeczywisto嗆 uwa瘸 si za nierealn, pozbawion znaczenia i tak podchodzimy do niej w praktyce Jogi Snu. Jest ona nierealna, jest z逝dzeniem za wszelkie problemy wynikaj z przywi您ania do tego z逝dzenia b璠帷 efektem splamie umyslu i niewiedzy. Tak samo nierealne, nierzeczywiste s nasze sny, kt鏎e s tylko gr naszego umys逝 b璠帷 odbiciem naszych przywi您a i awersji wynikaj帷ych z b喚dnego patrzenia na rzeczywisto嗆 jako na co realnego. Wszystko jest nierzeczywiste, relane s tylko nasze uwarunkowania, nawykowy spos鏏 my郵enia, kt鏎y musimy oczy軼i aby wyzwoli si z iluzji samsary. Jest to w skr鏂ie podstawowy pogl康, kt鏎y musimy trzyma i rozwija aby zrozumie istot praktyki milam i m鏂 j w豉軼iwie stosowa.

Pogl康 Indian jest zupe軟ie inny wed逝g niego zewn皻rzny 鈍iat jest jak najbardziej realny jednak drugorz璠ny w stosunku do 鈍iata duch闚, kt鏎e kontroluj ca趾owicie i w najdrobniejszych aspektach nasz rzeczywisto嗆. 好i帷 nasz duch przenosi si na wy窺z, bardziej realn, nadrz璠n p豉szczyzn rzeczywisto軼i do 鈍iata duch闚, dlatego sny s bardzo wa積e i determinuj nasz rzeczywisto嗆. Jest to og鏊ny szama雟ki pogl康 spotykany we wszystkich tradycyjnych kulturach nie obcy r闚nie Tybeta鎍zykom jednak odnosi si on tylko do naszej relatywnej rzeczywisto軼i dlatego uwa瘸 si, 瞠 jest to niski w istocie nie Buddyjski, bardzo relatywny pogl康. Pogl康 ten odnosi si do wszystkich aspekt闚 zwi您anych z India雟kimi praktykami snu.

Praktyka zawsze zaczyna si od oczyszczenia, kt鏎e jest podstawowym warunkiem jako, 瞠 pozytywne si造 duchowe przybywaj tylko do czystych miejsc – cz瘰to oczyszcza si 鈍i皻 przestrze za pomoc dymu ze 鈍i皻ego cedru wraz z odpowiednimi modlitwami oczyszczaj帷 siebie i wyznaczaj帷 czyste miejsce praktyki do kt鏎ego maj przyby dobre duchy, w tym wypadku miejsce snu. Niekiedy praktyki te przybieraj bardziej rozbudowane formy. Nast瘼nie zaprasza si wszystkie dobre duchy najcz窷ciej ofiarowuj帷 im 鈍i皻y tyto po czym nast瘼uj modlitwy do duch闚 aby obdarzy造 nas moc 郾ienia, prowadzi造 nas i chroni造 w trakcie snu. Najcz窷ciej jest to Bogini Ksi篹yc obdarzaj帷a moc 郾ienia, duch Sowy przynosz帷ej sny, duch Jastrz瑿ia b璠帷y 陰cznikiem z wymiarem duch闚 i duch Nied德iedzia stra積ika 鈍i皻ych sn闚 oraz osobisty Duch Opieku鎍zy, kt鏎y jest w pewnym sensie odpowiednikiem Jidama. Niekiedy prosi si o pomoc r闚nie inne duchy np. duchy ro郵in, miejsc itp.
Kiedy opieku鎍za moc dobrych duch闚 zosta豉 przywo豉na rozpoczyna si praktyka zasypiania. Ta nie r騜ni si specjalnie od praktyk wykonywanych w milam i obejmuje praktyki oddechowe maj帷e pom鏂 si zrelaksowa i w豉軼iw g喚bok relaksacj wprowadzaj帷 w sen. Nie s to tak sformalizowane praktyki jak w milam, forma jest zupe軟ie drugorz璠na w stosunku do istoty. Do tego momentu wszystko jest tak samo jak w praktyce milam, dalej mo瞠 to przebiega r騜nie najcz窷ciej w trzech wariantach.

W praktyce milam rozpoznajemy cztery wst瘼ne wizje jako etapy procesu nie przywi您uj帷 do nich szczeg鏊nej wagi, d捫帷 do rozpoznania „安iat豉 Snu”. W szama雟kiej praktyce skupiamy si na rozlu幡ieniu cia豉 tak by cia這 zasn窸o, ale umys pozosta 鈍iadomy by m鏂 鈍iadomie wej嗆 w 鈍i皻y sen. Mo積a tego dokona na trzy sposoby od najni窺zego do najwy窺zego czyli poprzez wizj mira簑, dymu lub czystej przestrzeni b璠帷ej odpowiednikiem „安iat豉 Snu”.
Pierwszy naj豉twiejszy spos鏏 polega na 鈍iadomym wej軼iu w odpowiedni spos鏏 w wyra幡 wizj przedsenn, poprzez zatrzymanie jej i rozwini璚ie we w豉軼iwy spos鏏, drugi nieco trudniejszy polega na wy這nieniu wizji, wej軼ie w 鈍iat duch闚 podczas przechodzenia przez mg喚, trzeci dokonuje si przez oczekiwanie w czystej przestrzeni na pojawienie si snu. Pierwszy odnosi si do podr騜y do ni窺zych 鈍iat闚, drugi do 鈍iat闚 鈔odkowych a trzeci do wy窺zych 鈍iat闚 co wi捫e si te ze sposobem post瘼owania w dalszej cz窷ci praktyki.

Og鏊nie mo積a powiedzie, 瞠 podr騜 do ni窺zych 鈍iat闚 wi捫e si negatywnymi duchami stwarzaj帷ymi problemy nam i wszystkim wok馧 podr騜uje si tam aby pozna przyczyn tych problem闚, dowiedzie si jakie duchy s za nie odpowiedzialne i co nale篡 zrobi aby usun望 t przyczyn. Mo瞠my tu spotyka si ze z造mi szkodz帷ymi duchami, kt鏎e mog by niebezpieczne z kt鏎ymi by mo瞠 b璠ziemy zmuszeni walczy dlatego potrzebujemy tu silnej ochrony naszego ducha opieku鎍zego i sprzymierze鎍闚, musimy by tu bardzo czujni i ostro積i, musimy te by odwa積i i silni aby z貫 duchy nas nie skrzywdzi造. Mo瞠my tu zosta zaatakowani przez czarnego szamana, mog oszuka nas z貫 duchy itp. mo瞠my tu te zdoby moc, podporz康kowa sobie pewne duchy czy zdoby pewnych sprzymierze鎍闚 je郵i mamy do嗆 mocy. Pokonuj帷 szkodliwe duchy mo瞠my poprawi swoje zdrowie i innych i przezwyci篹y wiele problem闚, mo瞠my te spotka pot篹ne duchy i zawrze z nimi opowiednie relacje dzi瘯i kt鏎ym mo瞠my ustrzec si wielu problem闚 i odnie嗆 wiele korzy軼i. Zawsze jest to pierwszy cel szama雟kiej podr騜y na kt鏎ym szaman rozwija swoj moc i umiej皻no軼i.
Podr騜 do 鈔odkowych 鈍iat闚 dzi ma ma貫 znaczenie cho kiedy by豉 to wa積a cz窷 praktyki szama雟kiej na tym poziomie szukano np. zwierzyny aby plemi mog這 si wy篡wi, dowiadywano si czy si my郵iwym wiedzie na 這wach itp.
Podr騜 do wy窺zych 鈍iat闚 to domena do鈍iadczonych szamanow, kt鏎zy udaj si tam w poszukiwaniu inspiracji i wy窺zych nauk jest ona te zdecydowanie najtrudniejsza, dlatego zazwyczaj pragn望 inspiracji stosuje si nieco 豉twiejsze metody poszukuj帷 kontaktu z Duchem Opieku鎍zym i prosz帷 je o rad co jest osobnym typem praktyki szama雟kiego 郾ienia – podobne do tej ostatniej metody dywinacji sennej mo積a te znale潭 w Buddy幟ie Tybeta鎥im i w tym wypadku podej軼ie jest bardzo zbli穎ne.

Jak wida obydwa systemy s bardzo podobne je郵i chodzi o praktyk i mechanizmy jednak opieraj si na zupe軟ie odmiennych pogl康ach i d捫 do innego celu. India雟kie praktyki 豉twiej zrozumie i zaakceptowa, nie wymagaj g喚bokich intelektualnych analiz i zrozumienia niezb璠nego do prawid這wego praktykowania milam przy tym zgodne s z naszym potocznym postrzeganiem rzeczywisto軼i jako czego realnego przez to s nam bli窺ze i 豉twiej z nimi pracowa podczas gdy Buddyjski pogl康 le膨cy u podstawy praktyki milam jest trudny intelektualnie, wymaga wielu studi闚 i praktyki aby uchwyci jego istot b璠帷 podstaw zrozumienia tej praktyki.


Post zosta pochwalony 2 razy
Pi 11:31, 30 Lis 2012 Zobacz profil autora
Mirrina
Go嗆





Post
...


Ostatnio zmieniony przez Mirrina dnia Pi 16:11, 09 Sie 2013, w ca這軼i zmieniany 1 raz
Pi 19:31, 30 Lis 2012
Sihir



Do陰czy: 11 Lis 2012
Posty: 26
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

P貫: Kobieta

Post Spr鏏owa豉m..
Spr鏏owa豉m wczoraj tej metody szama雟kiej. Kierowa豉m si tylko pierwszym postem z tego tematu, a w豉軼iwie trzecim jego akapitem, pomijaj帷 te wszystkie sza逕ie, pi鏎a i turkusowe nied德iedzie.. Wynik jak najbardziej pozytywny. Po dw鏂h tygodniach zastoju w osi庵aniu LD i po prawie ca趾owitym zaniku pami璚i sn闚, wczorajszej (dzisiejszej) nocy nawiedzi這 mnie dobrej jako軼i LD i, uwaga.. zapami皻a豉m a 5 sn闚. A jak si wyspa豉m, raaaaany.. od dziecka mi nie by這 tak dobrze :D Przy czym zauwa篡 trzeba, 瞠 jakiekolwiek inne techniki w og鏊e mi nie wychodz. S這wem, polecam.

A co do akapitu czwartego.. traktuje on o wnikaniu w swoje lustrzane odbicie. Przy poprzednim, nie dzisiejszym LD, podesz豉m do lustra i spojrza豉m w swoje odbicie. Z pocz徠ku wygl康a豉m normalnie, ale po kilku sekundach twarz mi si zacz窸a.. rozp造wa. T璚z闚ka rozszerzy豉 si na ca貫 oko, bia趾o zacz窸o wyp造wa, czo這 nabrzmia這 i znowu si skurczy這, sk鏎 zacz窸y pokrywa jakie czarne plamy, cia這 zacz窸o odpada.. A wszystko to w p馧mroku i dziwnym, przygaszonym 鈍ietle. Ja wiem, 瞠 w LD odbicie nie powinno wygl康a normalnie.. ale 瞠by A TAK? To by這 przera瘸j帷e.
Nie ogl康am horror闚.


Post zosta pochwalony 0 razy
Nie 12:42, 02 Gru 2012 Zobacz profil autora
Smok145
Go嗆





Post
Gratuluj i 篡cz dlaszych sukces闚. A co do Twojej przygody z lustrem to mialem podobn przygod w ld te moje odbicie by這 zdeformowane i zmienia這 si - tak si jak wida zdarza i nie ma si czym przejmowa Smile W moim ld pr鏏owalem ustabilizowac to oddbicie a jak mi si nie udawa這 to roze鄉ia貫m si i poszed貫m zaj望 si czym innym Smile Ta cz窷 z lustrem bywa do嗆 trudna i cz瘰to pojawia si du穎 przeszk鏚, ale jak si pr鏏uje to w ko鎍u si uda Smile
Pozdrawiam Laughing
Pon 1:42, 03 Gru 2012
Staz



Do陰czy: 25 Maj 2014
Posty: 4
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Post瘼uj帷 wed逝g schematu i b璠帷 na samym jego ko鎍u nie mog貫m po prostu zasn望. Le瘸豉m tak d逝go 瞠 przesz豉 mi jakakolwiek ochota ma sen. Gdy zmieni貫m pozycje zasn掖em w 5min. Dzisiaj zrobi podej軼ie drugie mam nadzieje 瞠 bedzie inaczej.


Post zosta pochwalony 0 razy
字o 22:10, 28 Maj 2014 Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Techniki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do: 
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach


fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin