Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna
RejestracjaSzukajFAQU篡tkownicyGrupyGalerieZaloguj
WBTB 6+1 - technika dla pocz徠kuj帷ych
Id do strony 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Nast瘼ny
 
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Techniki Zobacz poprzedni temat
Zobacz nast瘼ny temat
WBTB 6+1 - technika dla pocz徠kuj帷ych
Autor Wiadomo嗆
Matisek
Administrator


Do陰czy: 28 Pa 2010
Posty: 1812
Przeczyta: 1 temat

Pom鏬: 87 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post WBTB 6+1 - technika dla pocz徠kuj帷ych
WBTB 6+1
Cytat:
Dok豉dnie chodzi o metod 6+1, kt鏎a zosta豉 sprawdzona przez Lucidity Institute i okazuje si by najprostsz metod na osi庵ni璚ie LD ju przy pierwszej pr鏏ie - zosta豉 ona r闚nie lekko dopracowana przez jakiego Suneye (nick taki). Metoda jest dostosowana do snu, wi璚 je郵i kto ma wpojone, 瞠 obe, to nie ld, to raczej nie podzia豉.

Suneye podaje aby zar闚no przed za郾i璚iem (23-1), jak i po powrocie do 堯磬a skupia uwag na trzecim oku z jednoczesn prost sugesti w stylu "dzisiaj b璠 mia 鈍iadomy sen" i to w zasadzie tyle je郵i chodzi o t metod.

Ca造 sekret tkwi w 6h snu -- po tym czasie organizm jest ju wypocz皻y, ale wystarczaj帷o senny by wr鏂i do 堯磬a i zasn望 - ma to te du膨 zalet - LD po 6h snu b璠zie d逝gi i wypasiony.



Skuteczno嗆: Bardzo wysoka

przeznaczona dla: dla ka盥ego!

Klarowno嗆 snu: To zale篡 od osoby. Technika typowo sugestywna, wi璚 odzyskujemy 鈍iadomo嗆 dopiero we 郾ie.

Opis: no to jedziemy Smile


SPIS TRESCI:
1: Przygotowanie
2: odpowiednia pora snu
3: przebudzenie
4: sugestia: LD
5: Podsumowanie
6: Dodatkowe INFO
7: Zako鎍zenie




1.PRZYGOTOWANIE: Zacznijmy od przygotowa, jak osi庵n帷 LD.
Pewnie wi瘯szo嗆 chodzi do szko造 wi璚 polecam robi to w weekendy (ja tak robi)
Najlepiej jest to robi gdy si k豉dziemy wcze郾ie i zm璚zeni spa.
Polecam zaopatrze si we wspomagacze typu melisa, czekolada... ale o tym za chwil.

2. ODPOWIEDNIA PORA SNU: Tak jak wspomnia貫m powy瞠j, nalezy k豉嗆 si spa gdy jeste鄉y zm璚zeni i nie mamy jutro obowi您k闚 wiec mo積a spa d逝u瞠j
K豉dziemy si spa o 23 瞠by na 12-nast usn望 lub ewentualnie na 1.
Co do zasypiania to nic, poprostu k豉dziemy si spa i jak najszybciej zasypiamy.
I NASTAWIAMY BUDZIK NA 6h po zasni璚iu.

3: Przebudzenie: Budzik wyje wi璚 ju czas. Pojawia si zw徠pienie, jedyne o czym zdarza si pomyslec to wulgaryzmy i ponowne (czasem nieswiadome) zasniecie i wszystko na marne. Jesli si odpowiednio zmotywujemy to wstaniemy.
Najlepiej kiedy za oknem 鈍ieci s這鎍e bo wtedy sny s klarowniejsze i lepiej si ogran望
Pierwsze to polecam i嗆 si za豉twi i napi melisy. Mo瞠my troszke czekolady zje嗆.
Staramy si zeby nie napina cia豉 i rozbudzi umys.


1h czuwamy zeby wystarczaj帷o si rozbudzi.

Teraz nie wolno zw徠pi. Nalezy wierzyc i powiedzie sobie '' Hurra zaraz LD ''
K豉dziemy si tak jak wygodnie i do spania.

4. SUGESTIA: tutaj najlepszym rozwi您aniem b璠zie powtarzanie sobie ci庵le-''zaraz zasne, bede sni, bede swiadomie sni'' i tak az do zasniecia. Mo積a dodatkowo wizualizowa sw鎩 sen, i wyobra瘸 sobie jak to fajnie jest w LD.
Pamietajcie zeby sie tym podnieci wystarczaj帷o! Wink
Potem film wam si urwie i popadniecie w najnormalnieszy REM i to juz po 1 minucie od zasniecia.

5. LD: Je郵i wszystko przebiegnie prawid這wo, po chwili obudzicie si we snie i nabierzecie podejrze. Zrobicie RT i powinni軼ie odzyska 鈍iadomo嗆.
Jesli si obudzicie z LD to mo瞠cie spr鏏owa DEILD

6. Podsumowanie: Ta technika zapewne jest wam bardzo znana bo jest troszke zwi您ana z innymi technikami i opiera si na schematach WBTB I MILD, jednak chodzi tu tylko o prostote i fakt dzia豉nia.
Czyli w skr鏂ie: 如icie 6h , 1h sie rozbudzacie, kladziecie sie spowrtoem spa z odpowiedni sugesti, a wtedy LD.

Polecam wszystkim t technike(pocz徠kuj帷ym) zycz udanego LD i motywuje do dalszych 獞icze.
PAMIETAJCIE - Motywacja podstawa do LD

7. Dodatkowe INFO: W tym miejscu chcia貫m zamie軼i dodatkowe informajce dzi瘯i kt鏎ym wspomo瞠cie sw鎩 LD'ek.
Ot騜, wieszko嗆 s造sza豉 o zio豉ch wspomagaj帷ych LD, niewiem jak to jest, ale mysle 瞠 to 軼iema. Ale s preparaty kt鏎e nie s dokladnie przeznaczone dla LD, ale pomagaj go wspom鏂. Wi瘯szo嗆 z nich jest bardzo znana w 篡ciu codziennym, zaraz opisze wszystko i powiem na czym polega dzia豉nie. Jednak nie m闚ie 瞠 za篡cie tego typu rzeczy wywo豉 LD, oczywi軼ie 瞠 nie! Ale w pewnym stopniu wspomo瞠 je osi庵n望, a doskonale jest je 陰czy z t technik.
Wi璚 zaczniemy.

1. Czekolada

Czekolada wp造wa w pewnym stopniu na sens my郵enia, czyli w skr鏂ie, cz這wiek
mysli bardziej logiczniej. Wi瘯szo嗆 ludzi m闚i 瞠 czekolada, polepsza humor i
r闚nowage cia豉 oraz postawia na nogi. Inni jednak m闚i, 瞠 zawarta w niej
pewna ilo嗆 koefiny oraz cukr闚 odwrotnie wp造wa na zdrowie, jednak to juz
przesada. Wi瘯szo嗆 pewnie widzia陰 wiele reklam, jak mama dawa豉 dzieciom
do szko造 r騜ne wytwory czekolady, m.in kinder-g闚na. W豉郾ie o to chodzi.
Tak wi璚 czekolada wp造wa znacznie na humor i samopoczucie, a tak瞠
na kreatywne my郵enie. Du穎 by這 hase reklamowych dot. czekolady
i jedno z nich zapewne kazdy potwierdzi - ''Czekolada daj szcz窷cie''

2. Melisa (Li軼 melisy, herbata)

Melisa - ten wspania造 preparat, przewa積ie podawany w postaci herbaty,
doskonale wp逕a na sen. Po nim cz這wiek si wycisza, szybko za郾ie,
obudzi si wypocz皻y, a co najwa積iejsze.. nie ot逝mania go to, jak inne
leki typu hydroksyzyna etc. Wi瘯szo嗆 ludzi twierdzi 瞠 bardzo 豉dnie wp造wa
na sen, w sensie na wygl康. Sny s barwne i mocne, jak to wi瘯szo嗆 twierdzi.
Moim zdaniem to prawda, i zgadzam si z tym wszystkim. Melisa to najlepszy
''lek'' na depresje oraz bezsenno嗆. S康z 瞠 po niej LD b璠zie klarowniejsze i
doskonale nada si do spo篡cia przed za郾ieciem. Jest ona lekiem zio這wo-leczniczym
wi璚 nie powinna wywo豉 negatywnych objaw闚 jak leki odurzaj帷e.

3. Mleko ( ciep貫! )

Mleko ciep貫, -jak to m闚ia- ma dzia豉nie koj帷e. Po nim sny, podobnie jak
przy melisie s bardziej klarowniejsze (to juz sprawdzone).
Mleko na dodatek zawiera du穎 bia趾a, wiec podczas snu 鈍ietnie regeneruje
nie dobory wapnia i bia趾a. O dzi豉niu tych owych substancji ju nie bede wypisywa.
Jedno jest pewne. Zawsze powinno si przed spaniem pi szklanke ciep貫go mleka.
W tej technice, najlepiej jest wypi rano, ale raczej jako zamiennik melisy, wedle uznania Rolling Eyes

8: Zako鎍zenie:

Wiele os鏏 napotyka na problemy zwi您anie z niemo積o軼i ponownego za郾i璚ia.
Rozwi您anie jest proste, wystarczy skr鏂i czas czuwania pod w豉sne mo磧iwo軼i.
Mimo wszysko 篡cz udanych LD i wysy豉m szczeg鏊ne podzi瘯owania ode mnie dla 6umeranq nie z tego forum.

Pozdrawiam, wszelkie w徠pliwo軼i i pytania, prosze pisa w tym temacie Smile


Post zosta pochwalony 3 razy

Ostatnio zmieniony przez Matisek dnia 字o 0:59, 11 Gru 2013, w ca這軼i zmieniany 5 razy
Sob 16:27, 30 Pa 2010 Zobacz profil autora
Piotrek2705



Do陰czy: 29 Pa 2010
Posty: 55
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 1/5

P貫: M篹czyzna

Post
kurde troche do bani. jakbym wsta o 6 i czeka do 7 to ju bym na 1000% nie zasn掖 Razz lepiej chyba po這zyc sie spac o 22 lub 21 wsta ok. 2 lub 3 najlepiej i wtedy sie przebudzac i robic to co dalej napisa貫.

Najlepiej jak kto pocz徠kuj帷y zacznie od przetestowanych metod przez innych kt鏎ym wysz這 a jak im nie wyjdzie niech skorzystaj z tej metody Smile


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 16:40, 30 Pa 2010 Zobacz profil autora
Matisek
Administrator


Do陰czy: 28 Pa 2010
Posty: 1812
Przeczyta: 1 temat

Pom鏬: 87 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
A i tu si z tob nie zgodze Smile
Gwarantuje ci ze za豉pie ci taka senno嗆 ze z usmiechem zamkniesz oczy i moze nawet w czasie oczekiwania zasniesz (tak jak ja kiedy Smile )
a z tym wstawaniem w nocy to ci nie si康zie LD. Musia豚y w to WILD w陰czy a do tego jesli chcesz zasna o godzinie 20-21 to.. Smile A pozatym jesli nie bedziesz nadwyreza cia豉 tzn siedzia na 堯zku a odechce ci si spa to to najlepsza szansa na LD. Bo umys masz pobudzony , cia這 szybciej zasnie a w REM tez szybko wejdziesz. Czyli Jesli sie rozbudzi貫 po 1h to ci zazdroszcze bo jak ja czekam 1h to nadal mi sie powieki zamykaj.
Ale polecam ci wypr鏏鎩 t technike bo jak juz obeznany jestes to bedzie s這dki LD'ek
A co do pocz徠kuj帷ych to najprostsza metoda. WBTB 4+1 juz troszke trudniejsze jest bo trzeba wstawac w nocy i ten WILD bedzie potrzebny.
A mi do dzi WILD sie nie uda Smile
Pozdrawiam, jutro wykorzystuje to metode bo niedziela bedzie i w poniedzia貫k dzie wolny to tez skorzystam :p
Jak chcesz to opisze relacje po miesiecznym skutkowaniu bo jutro mija juz 11 raz tej techniki od kiedy proboje Smile pzdr


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 17:07, 30 Pa 2010 Zobacz profil autora
Piotrek2705



Do陰czy: 29 Pa 2010
Posty: 55
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 1/5

P貫: M篹czyzna

Post
No ja po 30 minutach juz jestem rozbudzony wi璚 dla mnie to lajt...

no to opisz jutro wszytko jak by這 itp Smile


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piotrek2705 dnia Sob 17:29, 30 Pa 2010, w ca這軼i zmieniany 1 raz
Sob 17:25, 30 Pa 2010 Zobacz profil autora
Matisek - GOS
Go嗆





Post
ok jak bedzie mi sie chcia這 to nawet sen opisze.
ej no jak ty to robisz ze w bezruchu sie pobudzasz w 30 min? Smile
Sob 17:47, 30 Pa 2010
Piotrek2705



Do陰czy: 29 Pa 2010
Posty: 55
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 1/5

P貫: M篹czyzna

Post
sam nie wiem po prostu jako tam mam 瞠 obudze sie ide sie napi i le瞠 sobie przez te p馧 godziny i ju jestem wybudzony do嗆 dobrze Wink


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 18:33, 30 Pa 2010 Zobacz profil autora
Matisek
Administrator


Do陰czy: 28 Pa 2010
Posty: 1812
Przeczyta: 1 temat

Pom鏬: 87 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Hehehe gratuluje mo瞠 kiedy spr鏏鎩esz zasn望 z WILD'em?
Ja mam tylko problem z wstaniem.. cholera.
Budze si gdzies wp馧 do 8. Czuje si dziwnie wypocz皻y i s這dko... przypominam se o LD!!
KUR@A zaspa貫m. przeciez nastawia貫m budzik. Musia貫m go nieswiadomie wy陰czy. W ko鎍u jutro moge sie ''zreturnowac''. i Opisze, najpozniej pojutrze relacje w tym topic'u.
Mo瞠 kto z was jutro tez opisze te relacje? ciekaw jestem Smile

EDIT: Najgorsze w takim zaspaniu jest to ze pojawia sie cholerne zw徠pienie po czym juz niema si ochoty na LD.
Ale jest ono mozliwe przy odpowiednie motywacji, kt鏎ej mi brak Confused
wiec sie niezrazajcie jak zaspicie te 30min.


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matisek dnia Sob 19:15, 30 Pa 2010, w ca這軼i zmieniany 1 raz
Sob 19:11, 30 Pa 2010 Zobacz profil autora
Piotrek2705



Do陰czy: 29 Pa 2010
Posty: 55
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 1/5

P貫: M篹czyzna

Post
ja w豉郾ie dzisiaj dopiero techniki WILD spr鏏uje oby si uda這! Smile jak nie to spr鏏uje Twojej Smile


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 19:24, 30 Pa 2010 Zobacz profil autora
Matisek
Administrator


Do陰czy: 28 Pa 2010
Posty: 1812
Przeczyta: 1 temat

Pom鏬: 87 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Ok jak sprawdzisz moj technik,
to opowiedz relacje bo ciekawy jestem czy naprawde to dzia豉. Bo to ze umnie jest na to 100% nieznaczy ze u kogo innego. Kazdy jest inny Wink
Powodzenia Piotrek, pami皻aj o budziku na 6:00 Wink
Ja si juz niemoge doczeka bo mam tyle spraw do za豉twienia w LD.
P.S wypr鏏鎩 technike DEILD bo prawdopodobnie po wyjsciu z LD bedziesz swiadomy pobudki. Mi co niewychodzi to.. tu masz linka http://www.psajko.fora.pl/techniki,2/deild-poradnik-powrot-do-snu,1186.html
Pozdrawiam.


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 19:50, 30 Pa 2010 Zobacz profil autora
Araya



Do陰czy: 23 Pa 2010
Posty: 9
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Dzi wypr鏏owa貫m twojej techniki a wi璚 po這篡貫m si o godzinie 23 budzik mia貫m nastawiony na 6 rano , obudzi貫m si sam o godzinie 5:51 wy陰czy貫m budzik , poszed貫m do 豉zienki przemy貫m twarz wr鏂i貫m do pokoju i siedzia貫m z 30 min , by貫m rozbudzony i kiedy mia貫m ju uczucie senno軼i po這篡貫m si ponownie do 堯磬a , niestety nie mog貫m zasn望 , po godzinie mia貫m zwyk造 sen. Ale b璠 pr鏏owa dalej tej techniki , mo瞠 co po prostu 幢e zrobi貫m. Laughing


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Araya dnia Nie 15:21, 07 Lis 2010, w ca這軼i zmieniany 1 raz
Nie 10:49, 07 Lis 2010 Zobacz profil autora
Matisek
Administrator


Do陰czy: 28 Pa 2010
Posty: 1812
Przeczyta: 1 temat

Pom鏬: 87 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Witaj Araya. Jedyne co 幢e zrobi貫 to chyba zapomnia貫 o afirmacji Smile
spr鏏鎩 przeczeka do 7:00 i mysl ca造 czas o LD.
Ale tak nawiasem m闚i帷 z 瘸lem stwierdzam 瞠 dzisiaj ta technika mnie zawiod豉.
w czwartek jeszcze raz sprob鎩e. Niemam pojecia co sie sta這 ale to tylko raz mnie zawiod豉 czyli 13 na 14 udanych to bardzo dobry wynik.
Teraz sproboje poczytac na laptopie przez 1h wasze posty. Moze to co pomo瞠.
Teraz widze ze technika opiera si na samej sugestii Sad Zawiod貫m si troche.
W czwartek spr鏏鎩e jeszcze raz.
Pozdrawiam


Post zosta pochwalony 0 razy
Pon 14:51, 08 Lis 2010 Zobacz profil autora
M@t3u5z



Do陰czy: 13 Lis 2010
Posty: 67
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: 鏚
P貫: M篹czyzna

Post
Dzisiaj wypr鏏uje tej techniki, zobacz czy co wyjdzie z tego... problem w tym, 瞠 jutro do szko造 id i musz wsta o 6.50.


Post zosta pochwalony 0 razy
Nie 12:59, 14 Lis 2010 Zobacz profil autora
Matisek
Administrator


Do陰czy: 28 Pa 2010
Posty: 1812
Przeczyta: 1 temat

Pom鏬: 87 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Hurra u mnie znowu podzia豉豉 technika i to doskonale. Smile
M@t3u5z ja ci radze wytrzymac do weekendu bo jak masz do szko造 na 8:00 to nici z tego.


Post zosta pochwalony 0 razy
Pon 17:09, 15 Lis 2010 Zobacz profil autora
Hess



Do陰czy: 03 Pa 2010
Posty: 71
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna

Post
hej moj ranking to narazie 2LD na 15 mozna powiedziec checi (bo mozna nic przez miesiac nie robic oprucz 2 dni i mowic ze juz probowalem miesiac i nic) wiec jestem troche zawiedziony z mojego wyniku ale to dopiero moje poczatki czytalem twoja technike a dzisiaj akurat jest sobota wiec za 1h ide spac wstaje o 6 afirmuje sie o 7 spie i mam LD-ka kurde ale bym sie cieszyl jakby mi wyszlo ;d jutro napisze czy sie udalo czy nie musze powiedziec ze zaciekawila mnie strasznie ta technika i uwazam ze stwierdzenie ze w 95% sie udaje jest korzystne bo wszyscy mysla 5% to malo wiec musi mi sie udac nie patrzac na inne komenty mi tez musi sie udac ;d tak jak pisalem do jutra


Post zosta pochwalony 0 razy
Sob 22:18, 20 Lis 2010 Zobacz profil autora
Hess



Do陰czy: 03 Pa 2010
Posty: 71
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna

Post
Jak mowilem wczoraj opisuje moj sen i probe tej techniki niestety musze powiedziec ze mi nie wyszlo jak pisalem posta poszedlem do wanny potworzylem sobie 100 razy (liczylem ;p) "to tylko sen , wlasnie zyskuje swiadomosc" potem poszedlem spac dokladnie o 24 nastawilem budzik na 6:00 i uwaga co dziwne sam obudzilem sie o 5:34 normalnie to by nie bylo dla mnie nic dziwnego gdyby to nie byl taki 1 raz wczesniej sluchalem jakis nagran adama bytofa i nic nie skutkowalo a teraz mi sie udalo (dlatego ze bardzo chcialem sie obudzic o tej 6) poszedlem do kibla wylalem sie napilem pogralem na telefonie i o 6:30 zaczolem afirmacje tak jak w wannie powtarzalem sobie ta regulke zasypialem chyba jakies 10 min. i zwykly sen....


Post zosta pochwalony 0 razy
Nie 11:47, 21 Lis 2010 Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Techniki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id do strony 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Nast瘼ny
Strona 1 z 27

 
Skocz do: 
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach


fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin