Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna
RejestracjaSzukajFAQU篡tkownicyGrupyGalerieZaloguj
WBTB 6+1 - technika dla pocz徠kuj帷ych
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 25, 26, 27
 
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Techniki Zobacz poprzedni temat
Zobacz nast瘼ny temat
WBTB 6+1 - technika dla pocz徠kuj帷ych
Autor Wiadomo嗆
Ink



Do陰czy: 11 Kwi 2015
Posty: 83
Przeczyta: 2 tematy

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
No i nic z tego. Poszed貫m spa 23:05 czy co i da貫m budzik na 5:30, lecz jako sam si obudzi貫m o 5:15. Rozbudza貫m si p馧 godziny, tzn. poszed貫m do 豉zienki, potem le瘸貫m w pokoju i korzysta貫m z telefonu. Poszed貫m w ko鎍u do 堯磬a i zacz掖em autosugesti, gada貫m se r騜ne zdania, itd. i nie zasn掖em znowu, no i jestem na nogach od 5 rano oko這. Chyba to nie technika dla mnie, bo nie mog zasn望 przez my郵i, a mo瞠 po prostu jestem za bardzo rozbudzony. Mo瞠 spr鏏uj jeszcze raz, lecz z aplikacj Twilight, kt鏎a zapobiega niebieskiemu 鈍iat逝 z telefonu. Czy spr鏏owa co innego? Jakie rady?


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ink dnia 字o 10:40, 19 Kwi 2017, w ca這軼i zmieniany 1 raz
字o 10:35, 19 Kwi 2017 Zobacz profil autora
turbo
Senny Podr騜nik


Do陰czy: 07 Sty 2016
Posty: 447
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 25 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krak闚
P貫: M篹czyzna

Post
安iadome sny s zjawiskiem nie okie透anym ,pr鏏uj innych technik ,najlepsze na pocz徠ek s inkubacja snu i autosugestia,oczywi軼ie robisz TR. Dziennik snu nie zapomnij o nim, bo to tw鎩 陰cznik z pod鈍iadomo軼iSmile


Post zosta pochwalony 0 razy
字o 12:44, 19 Kwi 2017 Zobacz profil autora
Ink



Do陰czy: 11 Kwi 2015
Posty: 83
Przeczyta: 2 tematy

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
turbo napisa:
安iadome sny s zjawiskiem nie okie透anym ,pr鏏uj innych technik ,najlepsze na pocz徠ek s inkubacja snu i autosugestia,oczywi軼ie robisz TR. Dziennik snu nie zapomnij o nim, bo to tw鎩 陰cznik z pod鈍iadomo軼iSmile


Inkubacja snu? Nie mog znale潭 informacji o tym na Psajko. M鏬豚y poda link, czy co?


Post zosta pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ink dnia 字o 15:36, 19 Kwi 2017, w ca這軼i zmieniany 1 raz
字o 15:36, 19 Kwi 2017 Zobacz profil autora
Matisek
Administrator


Do陰czy: 28 Pa 2010
Posty: 1812
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 87 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Technik warto stosowa dorywczo w weekendy, dlatego jest dla pocz徠kuj帷ych, kt鏎zy nie 獞icz, a chc mie najpewniejsz szanse na LD. I to nie daje 100% wi璚 je郵i jeste zaanga穎wany to polecam skupi si r闚nie na innych technikach, kt鏎ych trening umo磧iwi LD i uskutecznianie ka盥ego WBTB, czyli ca豉 masa innych technik, kt鏎e tylko Ci si spodobaj Wink


Post zosta pochwalony 0 razy
Pi 16:10, 21 Kwi 2017 Zobacz profil autora
Ink



Do陰czy: 11 Kwi 2015
Posty: 83
Przeczyta: 2 tematy

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Matisek napisa:
Technik warto stosowa dorywczo w weekendy, dlatego jest dla pocz徠kuj帷ych, kt鏎zy nie 獞icz, a chc mie najpewniejsz szanse na LD. I to nie daje 100% wi璚 je郵i jeste zaanga穎wany to polecam skupi si r闚nie na innych technikach, kt鏎ych trening umo磧iwi LD i uskutecznianie ka盥ego WBTB, czyli ca豉 masa innych technik, kt鏎e tylko Ci si spodobaj Wink


Na razie b璠 trenowa SSILD'a 2.0 i TR, gdy 2 pr鏏a SSILD'a ju da豉 mi pierwsze LD. Skuteczna dla mnie technika.


Post zosta pochwalony 0 razy
Pi 16:13, 21 Kwi 2017 Zobacz profil autora
Roronoa Zoro



Do陰czy: 14 Sie 2017
Posty: 8
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Dzisiaj spr鏏owa貫m tej techniki ale niestety ca趾owicie j spali貫m Sad.
Nastawi貫m budzik o 0:15 na 6:20, rozbudza貫m sie do 7:20 przegl康aj帷 forum na telefonie i poszed貫m spa powtarzaj帷 sobie z przekonaniem autosugestie. Niestety nie mog貫m zasn望. Kilka razy odp造n掖em na par sekund i tylko tyle przez ca陰 godzin. Na szcz窷cie znalaz貫m przyczyne. Zapomnia貫m w陰czy czerwony filt w telefonie mia貫m go ustawionego od 21-6 teraz to zmieni貫m i mam nadziej, 瞠 nast瘼nej nocy si uda Smile.
Dla tych co nie wiedz co daje taki filtr:
Kontakt z niebieskim 鈍iat貫m nawed do kilku h przed snem mo瞠 powodowa problemy ze snem. Powodem tego jest fotoreceptor w oczach wra磧iwy na w御ki zakres niebieskiego 鈍ia豉 kt鏎y mo瞠 chamowa produkcj melatoniny. Taki filtr zmienia barwe w telefonie z niebieskiej na bardziej czerwon co sprzyja produkcji melatoniny.


Post zosta pochwalony 0 razy
字o 8:42, 23 Sie 2017 Zobacz profil autora
Frozen
Moderator


Do陰czy: 27 Lis 2015
Posty: 402
Przeczyta: 3 tematy

Pom鏬: 27 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Wioska na Mazowszu
P貫: M篹czyzna

Post
Roronoa Zoro napisa:
Dzisiaj spr鏏owa貫m tej techniki ale niestety ca趾owicie j spali貫m Sad.
Nastawi貫m budzik o 0:15 na 6:20, rozbudza貫m sie do 7:20 przegl康aj帷 forum na telefonie i poszed貫m spa powtarzaj帷 sobie z przekonaniem autosugestie. Niestety nie mog貫m zasn望. Kilka razy odp造n掖em na par sekund i tylko tyle przez ca陰 godzin. Na szcz窷cie znalaz貫m przyczyne. Zapomnia貫m w陰czy czerwony filt w telefonie mia貫m go ustawionego od 21-6 teraz to zmieni貫m i mam nadziej, 瞠 nast瘼nej nocy si uda Smile

Gdyby bezsenno嗆 si powt鏎zy豉, to zwr鵵 uwag na godziny snu i por WBTB. Pierwsza sprawa, 瞠 je郵i chcesz stosowa t wersj techniki, to powinniene p鎩嗆 spa wcze郾iej, aby obudzi si oko這 4. Ma to t zalet, 瞠 poziom hormon闚 jest bardziej optymalny do za郾i璚ia i odzyskania 鈍iadomo軼i we 郾ie. Mo瞠sz poczyta o tym tutaj. Druga istotna rzecz, to jedna godzina rozbudzania, to dla wi瘯szo軼i zbyt d逝go i warto ten czas skr鏂i nawet do 30 minut, gdyby mia這 to pom鏂 w szybszym za郾i璚iu.


Post zosta pochwalony 1 raz
字o 8:57, 23 Sie 2017 Zobacz profil autora
Roronoa Zoro



Do陰czy: 14 Sie 2017
Posty: 8
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post Re: WBTB 6+1 - technika dla pocz徠kuj帷ych
Zastosuje si do tego co piszesz tylko zmieni czas rozbudzania do 45 minut. Spa poszed貫m tak p騧no dlatego ze w pierwszym po軼ie pisalo:
Cytat:

Suneye podaje aby zar闚no przed za郾i璚iem (23-1), jak i po powrocie do 堯磬a skupia uwag na trzecim oku z jednoczesn prost sugesti w stylu "dzisiaj b璠 mia 鈍iadomy sen" i to w zasadzie tyle je郵i chodzi o t metod.

Po za tym nigdy nie mia貫m problemu z za郾i璚iem rankiem wiec zrobilem tak jak pisa這. Dzieki za podlinkowanie tego artyku逝 na pewno si do niego zastosuj.


Post zosta pochwalony 0 razy
字o 9:57, 23 Sie 2017 Zobacz profil autora
Matisek
Administrator


Do陰czy: 28 Pa 2010
Posty: 1812
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 87 razy
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
@up. zamys by taki, 瞠by nie po這篡 si za p騧no, tylko najlepiej przed p馧noc bo inaczej skuteczno嗆 techniki maleje.


Post zosta pochwalony 0 razy
字o 12:46, 23 Sie 2017 Zobacz profil autora
skroobi



Do陰czy: 09 Pa 2010
Posty: 22
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5

P貫: M篹czyzna

Post
Mia貫m dzisiaj super seri LDkow metod WBTB. Usnalem kolo 21-22,a Obudzi貫m si o 3:10 zwyk造m budzikiem. Poszed貫m do wc, posiedzialem chwil czytaj帷 forum oraz zrobi貫m kilka TR. Czu貫m si troch rozbudzony, ale te taki 瞠 wiedzia貫m 瞠 za jaki czas usn. Po這篡貫m si na plecach i stara貫m si my郵e o oddychaniu nie ruszaj帷 si. Nie mog貫m juz wytrzymac w tej pozycji, wi璚 obrocilem si bok i w takiej pozycji usn掖em. 好i這 mi si 瞠 jestem u s御iada i pije alkohol. Nie pije ju 1,5 roku poniewa jestem na terapii i czu貫m 瞠 co mi si nie zgadza. Zrobi貫m TR i bach, u鈍iadomi貫m si. Od razu sobie przypomnia貫m o tym co czyta貫m mianowicie o "urz康zeniach", ktore polepszaja ostro嗆 itp. Pomy郵a貫m sobie, 瞠 znajd takie co pod ko責r na 堯磬u, ale si nie uda這. Wybieglem na podw鏎ko i pomy郵a貫m 瞠 wykopie to 這pata spod ziemi(te czyta貫m,瞠 kto tak zrobi tutaj na forum) Dobiegajac na wcze郾iej ustalone przeze mnie miejsce znalaz貫m 這pat na ziemi i kopa貫m, lecz te nic nie mog貫m wykopa. Za chwil si obudzi貫m w 堯磬u i by貫m przykryty kocem (w rzeczywisto軼i spa貫m pod ko責r) i tak le輳 i my郵.. szkoda 瞠 si obudzi貫m (da豚ym sobie r瘯 uci望 瞠 si na prawd obudzilem) ale le輳 i my郵, co mi tu nie pasuje, sprawdz to. Zrobi貫m TR z zatykaniem nosa i mog貫m przez niego oddycha. M闚i do siebie nie wierz(tak realny by ten sen), wyskoczylem przez okno i znowu my郵a貫m, 瞠 si obudzi貫m. Znowu to samo jestem w 堯磬u i znowu robi TR i zn闚 dzia豉. Zn闚 wyskoczylem przez okno (cz瘰to kiedy si uswiadamiam chce szybko co robi bo mam gdzie z tylu g這wy 瞠 zaraz si mog obudzi i po LD. To nak豉nia mnie do tego 瞠by szybko dzia豉 i wiem 瞠 to zle podej軼ie i nad tym pracuje.) Na chodniku jakie 20m ode mnie sz豉 jak dziewczyna. Przypomnia貫m sobie, technik teleportacji, 瞠 zamykam oczy wyobra瘸m sobie gdzie chce by i otwieram i tam jestem. Udalo sie. Szed貫m obok niej i zacz掖 jecha autobus. Wsiad貫m w niego i krzyknalem "ostro嗆 razy tysi帷!" Zamiast ostro軼i us造sza貫m jak kto beka. Ponownie krzyknalem to samo i nagle kolory sta造 si jaskrawe 瞠 a si 鈍ieci造 na chwil i wszystko wr鏂i這 do normy. P騧niej wsiad貫m za kierownic i je寮zi貫m na r璚znym tym autobusem. Obudzi貫m si w 堯磬u i znowu TR zadzia豉. (Taka seria FA) Tym razem patrzalem si w dywan kt鏎y by na pod這dze i nie mog貫m odwr鏂i wzroku, nie mog貫m patrze w inn stron. (Mialem tak juz, wcze郾iej kilka razy). Patrzalem jakbym mia p馧 otwarte oczy i nie mog貫m nic z tym zrobi. Nie wiem dlaczego tak mam i mialem kilka razy, dziwne to dla mnie jest. Mo瞠 kto co wie na ten temat?


Post zosta pochwalony 0 razy
Pon 18:13, 27 Lip 2020 Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum 安iadomego 好ienia! - psajko.pl Strona G堯wna » Techniki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 25, 26, 27
Strona 27 z 27

 
Skocz do: 
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach


fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin